slet ingen som har nogle ideer til hvordan man bedst for bygget muskler på sin hest???
lea
med at ride den så korrekt som muligt, variere din træning så alle muskelgrupper bliver brugt, dit spørgsmål er ret svært at besvare idet du ikke fortæller ret meget om hesten og dig selv.
mvh Jeanne
Varieret træning af hesten over mange år - så skal den nok bygge fine muskler
Så ud over dressur, springning (løs-), terrænridning gerne i bakket terræn, cavalettitræning osv. , så skal du have en hulens masse tålmodighed.
MVh Charlotte
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet