Hejsa alle.
Ja nu har sparky fået ny titel. Udbryderkongen.
OG det er jo lidt skidt, for han er hingst, og de er ikke så praktiske at have til at gå løst rundt mellem 3 store folde med hopper.
Han står så han kan se dem alle sammen, men der er lidt afstand. Han bliver kastereret til efteråret, men syntes altså det er lidt kedeligt at stå alene lige pt, og det kan jeg sådan set godt forstå.
Men han banker altså igennem hegnet nu, og jeg ville gerne at han kunne holde sig fra det. Jeg har overvejet lidt en stødgrime, men jeg ved ikke helt om jeg kan få mig selv til det.
Det med vand på bringen er lidt brutalt også, og jeg tror i øvrigt heller ikke jeg kan lokke ham hen imod hegnet.
Har i nogle forslag?