... og løfter bagdelen en anelse fra sadlen. Hesten behøver ikke at strække ud, den kan sagtens gå i en alm. arbejdsgalop.
Det bruges især til ungheste, som godt kan føle sig lidt "klemte" i starten, hvis man sidder tungt i sadlen.
Hilsen Sif
Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet