Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

1 måneds opstaldning og undervisning?
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 10:25

Jeg søger et sted i Nordsjælland hvor jeg kan stå med min hest i et par måneder, hvor der er mulighed for undervisning i Akademisk Ridekunst.

Jeg søger dette, da jeg gerne vil komme rigtigt fra start af med min unghest. Den har et kæmpe potentiale og jeg vil være sikker på at den får en ordentlig uddannelse uden for meget forvirring og fejl. Samtidig vil jeg ikke bare sende den afsted til træning, for jeg vil også gerne selv lære det samme som den lærer.

Ideen er den, at jeg ville stå et sted hvor der er mulighed for at få undervisning mindst 4 gange om ugen, og samtidig med ridehus, så man ikke behøver at tænke på vejret.

Det er ikke nok for mig at tage på weekendkurser, da jeg har brug for et kyndigt øje, til at se mine fejl inden de opstår. Hvis man er på kursus får man en masse gode ting med hjem, men der er jo ingen til at holde øje med om man gør det rigtigt.

Er der nogen der kender sådan et sted i nordsjælland (Gerne i Hillerød og omegn)???

Ps: Prisen er forholdsvis ligemeget...

Anne K.C.

Bent Branderup:"Det du har i hånden er det du mangler at lave bagtil"

0
0
Svar på denne tråd

hvad med at sende den
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 11:22
i ridning et sted, hvor du også kan ride på den, så du får undervisning af den der rider den

Hilsen
Sanne
Sælges: blå ridevinterjakke fra hooks. Virkelig lækker og med alle de kendte træk. Str. L -men MEGET stor i str. (snarere str. xxl) 100 % ok.
150 kr. + porto
0
0
Svar på denne tråd

jamen der er da flere muligheder
Forfatter: 
Dato:  08-08-2006 13:59
du kan undersøge.Så hvis du fik fast undervisning og så lidt hjælp i hverdagen af et trænet øje, kunne det vel fungere fint:

*Kronplet er i Hillerød og der er flere garvede ryttere og Christina kommer hver uge eller hver 14. dag og underviser.

*Stengården ved Havreholm har Birgitta Jernåker og hun er rigtig god til ungheste.

*Christina Holmbæck er ved Helsinge (eget sted)

Lidt længere væk er jo så
* Pernille Gregoire ved Skibby , der kunne hesten være nogle måneder og du kunne bo der en uge eller en weekend her og der.

* Praktikophold hos Bent på Lolland er muligt, men så skal du bo der i tre mdr.

* Vi er i Sorø og her ville du også kunne bo nogle måneder med hesten. Pernille underviser fast her og vi har selv tilredet/omskolet/ basistrænet 4-5 som er "igennem" det niveau og er igang med 4 mere, to ungheste og to omskolingsheste i øjeblikket.

Så det var da lidt ideer...
Eva

Sorø:Undervisning i dressur med Pernille Gregoire Pedersen www.akademisk-ridning.dk også for ryttere udefra. Ridehus og nyrenoveret bane, tæt ved skov, super folde.
0
0
Svar på denne tråd

tusind tak!
Forfatter: 
Dato:  09-08-2006 13:18

Til nr. 1: Jeg ville gerne ride min hest selv fra start af i stedet for at lade en anden gøre arbejdet. Ellers kan man jo starte forfra når jeg (den nye) skal ride på den. Der er jo ingen der rider ens, så ville for hestens skyld undgå for meget forvirring.

Til nr 2: Tak for svaret!!!

Jeg har lige nogle stykker jeg skal ringe til hehe. Jeg har allerede sendt en forespørgsel til Stutteri kronplet.

Hvis det nu er et rigtig godt sted kunne det jo ske at man blev der.

Mange Mange tak!

Hilsen Anne

Anne K.C.

0
0
Svar på denne tråd

Kronplet
Forfatter: 
Dato:  13-08-2006 19:39

Stutteri Kronplet er er kanon sted. Der vil du blive glad for ar være, hvis du altså vælger det.

Der er så mange dejlige mennesker og heste selvfølgelig

Gitte

Hvor jeg dog glæder mig til foråret kommer!!

Gitte

0
0
Svar på denne tråd

Stutteri Kronplet
Forfatter: 
Dato:  17-08-2006 15:49

Jeg har netop fået en boks på stutteri kronplet!

Vi flytter derud d. 1. okt og vi bliver der permanent!

glæder mig rigtig meget, da det endelig åbner muligheden for mig for at blive rigtig god og lære en masse!

Hilsen Anne

Anne K.C.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider