Men jeg har lige fået en plads hvor jeg kan få lov til at pudse formen af inden jeg skal på et 20 ugers skole ophold inden jeg skal til optagelses prøven til nste år.
Nu skal man jo ikke gøre det værre end det er...
Hvis bare man er indstillet på at skulle knokle lidt for tingene og ikke forvente at folk snakker til en som var man en prinsesse så skal det nok gå.
Men det kræver da at man kan ride og ikke er bange for at hoppe på nakken af de lidt mere utæmmede heste...
Man skal jo have noget tilridning så hvis man ikke har mod på en flyve tur så skal man da ikke søge ind.
DEr er nemlig ingen der bliver taget ind på den uddannelse for deres blå øjnes skyld.
Og så er det heller ingen ide at hade staldarbejde da man også kommer til at se en hel del til det i sin læretid.
Udover at man så selv skal kunne ride så skal man også have lyst til at undervise da det også er en del af udd.
Udd er delt op i tre perioder. En periode er 2år.
Først er man 2 år i lære som rideinstruktør, bagefter er man 2 år i lære som træner og de sidste 2 år som berider. Mens man er i lære som berider kan der være mulighed for evt at komme til udlandet hvis man kunne have lyst til det.
Ellers er det bare at klø på:-)
Held og lykke
B.S