Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Stævne efter 2 år. Hvilke klasser?
Forfatter: 
Dato:  29-07-2006 14:11

Jeg regner med at skulle ud og starte lidt stævner igen, men har lige et spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med.

Jeg har fået at vide, at har man ikke startet i 2 år, så kan man starte hvilken klasse man har lyst til. Altså, var man nået til f.eks LA2 så kan man godt starte f.eks LC1.

Jeg synes det lyder lidt underligt, men er der noget om det?


På forhånd tak



Heidi A

Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.


Part tilbydes på DV/Araber hoppe. Se præs.(4990)


0
0
Svar på denne tråd
 
 stævner
Forfatter: 
Dato:  29-07-2006 14:55

Det skyldes, at resultaterne kun tæller i indeværende stævneår og de to foregående. Dvs. i år gælder resultater man har opnået i 2006, 2005 og 2004. Så alle resultater du har opnået i 2003 og tidligere er så at sige forældet.


Det står i reglementet et sted, men jeg kan ikke lige finde det...


Wildly
~~~
Fighting for peace is like fucking for virginity

~~~
Besøg min nye hjemmeside!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Takker
Forfatter: 
Dato:  29-07-2006 18:26

Ok takker mange gange. Vil jo nødig melde til i en klasse jeg ikke må...



Heidi A

Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.


Part tilbydes på DV/Araber hoppe. Se præs.(4990)


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider