Jeg regner med at skulle ud og starte lidt stævner igen, men har lige et spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe med.
Jeg har fået at vide, at har man ikke startet i 2 år, så kan man starte hvilken klasse man har lyst til. Altså, var man nået til f.eks LA2 så kan man godt starte f.eks LC1.
Jeg synes det lyder lidt underligt, men er der noget om det?
På forhånd tak
Heidi A
Behandl dyr med kærlighed og respekt. De har ikke bedt om at være her.
Det skyldes, at resultaterne kun tæller i indeværende stævneår og de to foregående. Dvs. i år gælder resultater man har opnået i 2006, 2005 og 2004. Så alle resultater du har opnået i 2003 og tidligere er så at sige forældet.
Det står i reglementet et sted, men jeg kan ikke lige finde det...
Wildly ~~~ Fighting for peace is like fucking for virginity ~~~ Besøg min nye hjemmeside!