Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Jydsk Rideuge?
Forfatter: 
Dato:  14-07-2006 23:30
Er der nogen der skal til Silkeborg og ride i næste uge? Jeg skal afsted mandag og ride LA1 og LA3, det er første gang jeg har denne hest med på distriktsplan, så det bliver spændende. Hvad med Jer?
0
0
Svar på denne tråd
 
 Jysk Rideuge
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 00:32

Jeps...jeg er også med... Skal ride MB2 og MA1 mandag, står på venteliste til MB1 tirsdag og skal ride MB3 onsdag!


Held og lykke i dine klasser :-D




Med venlig hilsen
Zooropa - Anne



**** To touch is to heal. To hurt is to steal. ****
- Mysterious Ways, U2


Har jeg hovedpine er det fantomsmerter :-D
0
0
Svar på denne tråd
 
 Skal ikke
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 02:13

selv ride (er udpræget hyggerytter), men kommer og ser min underviser springe torsdag, fredag og søndag. Hun skal starte på 3 heste.



Bøger til lærerstudiet sælges. Skriv for titler.

Luna har fundet en part.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jubii ja jydsk rideuge
Forfatter: 
Dato:  15-07-2006 08:50

jeg skal også ride tirsdag torsdag og fredag. jeg skal ride la4 og står på venteliste til la6 tirsdag. og så en enkelt ulc både torsdag og fredag mest for hyggens skyld...

pøj pøj til alle som skal starte der ude... er der nogen som skal ride kraft cup mellem runde i skive?

vrinsk fra jeanette og big ben...


0
0
Svar på denne tråd
 
 Jysk Rideuge - Camping?
Forfatter: 
Dato:  17-07-2006 22:10

Hej!


Vi er også et par stykker der skal deltage. Med et par heste hver i spring fra torsdag - søndag.

Jeg er i sidste øjeblik kommet i den situation at jeg skal have min datter med, hvorfor det ville være optimalt at sove i campingvogn.

Kan man mon leje en campingvogn i nærheden, som man kan få opstillet derude og afhentet igen? Prisen er ikke afgørende.




Venlig hilsen

Karina Josefsen
Stutteri Lajgården
0
0
Svar på denne tråd
 
 Desværre ikke
Forfatter: 
Dato:  18-07-2006 10:51

Nu er hyphesten og jeg lige flyttet fra det midtjydske så der er lidt rigelig langt.


Hilsen



- Matilde og Shalu :-D-

Medlem af SAK & DÅHM

Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider