Jeg har lige et spørgsmål vedr. min hoppe. Hun kan simpelthen være så hysterisk i folden nogle gange. Hun kan blive bange for ting eller lyde nogle dage og andre dage er hun ligeglad. Jeg kom til at tænke på om det kunne have noget at gøre med når hun er i brunst. Bliver de så mere påvirkelige. Er der nogen af jer der har nogle erfaringer hermed?? Og hvad gør i når hestene bliver hysterisk og løber rundt. Nu har hun jo en lille følle og jeg vil jo nødig have han skal lære de unoder.
røde hun er noget af det værste når hun er i brunst.
Hun kan også være strid uden hun er i brunst, men nogen gange gider jeg ikke engang prøve og ride hende.Så de dage det er værst, der går hun bare og daser. Så nu er hun sat i fol(håber jeg da) så de næste måneder har jeg forhåbentlig ro.