der har været noget i ridehesten tror det var i marts måned...der var en redgørlse på noget af det,og bla mener man ikke at kunne påvise at det er skadeligt,såfremt det bliver udført korrekt.
sjef jansen der er trænerfor anky og stor tilhænger fortalte en masse om det...om nogle heste der har stor nytte af metoden...den der ikke vil acceptere biddet osv...
det der var ridehesten var en antagelse af hvordan det nok går med hestene. Det var en indledning til den undersøgelse som nu er igang på flere store dyrehospitaler europa over.