Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Roll kur
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 01:37

Kan huske der engang var et hesteblad der lovede at komme med resultatet af en undersøgelse om roll-kur var skadeligt eller ej.


Den kom da aldrig ? Eller er den atdig ikke færdig ?

.


Akademisk ridekunst?

Opstaldning/Undervisning lige uden for Århus.
Se mere på: www.hesteopstaldning.dk eller ring.
22 66 70 33
0
0
Svar på denne tråd
 
 Vist ikke færdig
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 09:36

Hej Sanne


Det var vist i feb. de besluttede at iværksætte den. Så der går nok nogle år inden der kommer resultater.

0
0
Svar på denne tråd
 
 jeg mener den
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 10:06
er sat til 2 år.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 
 ridehesten
Forfatter: 
Dato:  24-06-2006 17:15

der har været noget i ridehesten tror det var i marts måned...der var en redgørlse på noget af det,og bla mener man ikke at kunne påvise at det er skadeligt,såfremt det bliver udført korrekt.


sjef jansen der er trænerfor anky og stor tilhænger fortalte en masse om det...om nogle heste der har stor nytte af metoden...den der ikke vil acceptere biddet osv...


ped har været der...ped har prøvet det
0
0
Svar på denne tråd
 
 smukke-ped...
Forfatter: 
Dato:  25-06-2006 07:39
det der var ridehesten var en antagelse af hvordan det nok går med hestene. Det var en indledning til den undersøgelse som nu er igang på flere store dyrehospitaler europa over.

Mvh. Tine

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider