Ja jeg ved ikke om den hører til her ??
Jeg skal hente min nye hest på lørdag. Det er en tidligere gallop hest, men det er mange år siden den har løbet løb.
Problemet er at den aldrig har kørt i en alm. " lille " trailer før. Kun i store heste transportere.
Kunne dette blive et problem?
Hun er verdens roligste hest, og den må jo være lidt vant til trang plads, da startboksene ikke er store. Men det er jo selvfølgelig mange år siden.
Min mand har stort kørekort så det er ikke problemet, men de hænger jo ikke på træerne til udlejning, og det er godt nok en omkostelig affære, da vi skal leje den i 2 døgn.
Hjælp mig lige, hva. Hvis du har en vi kunne leje i omegnen af Løgumkloster ( til en rimelig pris ) ville det jo være endnu bedre.