Man kan sikkert få undervisning i hms mange steder.
Kvaliteten af det kan gradbøjes!

Du kalder det de 7 HMS lege (hvilket jeg syntes er lidt sjovt

)
Det er "de 7 lege" som heste leger med hinanden hverdag. Manden som har "opfundet" det hedder Pat Parelli. Han har været så smart at lave hjemmestudie-sæt så han kan undervise èn uden at være der selv. Han har en masse instuktører som han har certificeret og nogle af dem kommer til Danmark af og til. (
www.patparelli.dk) Du har vist lige fået øjnene op for HMS (pas på man bliver bidt af det

)
Jeg har fået undervisning af Ute Lehmann(
www.horseinharmony.dk )og en hel håndfuld af Parelli instuktører. En dygtig underviser betyder rigtigt meget for mig!
Men egentlig er det jo hesten som er ens læremester til syvende og sidst.
Ja det er skam Leo(nardo) på billederne, og han er også en dejlig hest. men SVÆR! tja der er skam mange historier om ham allerede...

Jeg gik en gang på ridelejer uden for fjerritslev, sjovt nok.