altså nu har jeg tit læst at mange bliver chokeret over de hjlæpe ting halløj man kan ride/longcere med...
og nu er jeg lige blevet lidt nyskerig, er der overhovedet noget der er i orden at bruge??
har selv engang redet med glidetøjle. (kan bare ikke finde udad det med 2 tøjler så det droppede jeg hurtig igen...)og der hvor jeg rider er der nogle der rider med glidetøjle hverdag... er det forkert??
så nu ville jeg bare lige høre jer om hvsd i syntes der er i orden at ride med??
har ikke selv en skid fortand på sådan noget, så jeg gør bare som min ridelære siger...
lige et spørgssmål... når jeg longcere min hest har han hovedet lige i vejret, så har indspændninger på, men det er han ligeglad med så holder han bare hovedet så højt som indsåændingerne giver lov til, hvordan får jeg ham til at slappe af, jeg kan jo ikke bare spænde dem helt ind..
håber i vil svare..