Hej..
hvis nogen har erfaring med at ride med diverse bidløse hovedtøj se venligst tråd under western, da jeg efterlyser erfaring med dette.
Mvh. Rosita
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet