Er der nogle der kender en sød dressurunderviser i Nordsjælland omkring Hillerød til en rimelig penge, altså max 100 kr pr gang gerne mindre. Skal kunne undevise til LA nivau, da vi mest er til springning så det er bare for at have lidt hjælp til de daglige problemer.?