hej..
jeg har en hoppe der skal fole om små 3 uger - hun er ikke blevet redet det sidste halve års tid, da jeg selv `folede´i januar, og simpelthen ikke har haft tid til at ride for alvor før nu..
Føl og mor vil blive skilt ad fra dag 1. da vi bor ud til en stor vej, så jeg tør ikke lade føllet gå selv, den bliver trukket alene ud..
jeg regner med at genoptage ridningen stille og roligt, med 10 min. på ridebanen efter en 14 dages tid fra folingen.. det er ialtfald planen, medmindre min hoppe er fuldstændig rundt på gulvet - det er 1. gang hun skal have en følbasse..
skal selv igang igen, og jeg er absolut ikke i træning!!! 
hyppe hilsner herfra - held og lykke med mor og barn! 