Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 hest i panik
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 21:31
jeg har en stor DV hest som går vældig fint på banen, men så snart vi rider os en tur går han i panik hvis han skal vente på at han kan komme over vejen. han begynder at stejle og jorde af... nogen der har et godt råd???

LegoStar og Christina 4-ever!

Miss you Toffi!

Boks udlejes! Kig i præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja, det
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 23:46

du kan gøre er at ride hen et sted, hvor du kan ride små volter (y)


Det er et utrygt sted for hesten, fordi du sikkert selv bliver stresset over det (og med god grund 8-) - det er jo farligt!), så derfor kan den ikke stå stille :-(


Du skal først og fremmest sørge for, at den får noget andet at tænke på, og så ikke tvinge den til at stå stille.


Evt. kan du ride langs vejen, måske på fortovet, mens du venter på at I kan komme over?


Men sørg i hvert fald for, at han ikke skal stå stille og vente 8-)




:-) fra Nina

0
0
Svar på denne tråd
 
 lille stakkel
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 07:37

hej

Det kender jeg godt/eller kendte jeg.

Før hen når jeg red tur og min hest blev bange for noget steg jeg at og trak han forbi, de andre som jeg red med grinede altid af mig og sagde at jeg skulle bruge pisken.

Det fik de mig heldig vis ikke til at gøre.

En dag besluttede jeg mig for at prøve horsmanchip og fik undervisning på teglgård rance, og jeg fik bekræftet min teori at den ikke var forkert, og det hjalp


Nu er det sådan at de mennesker som grinte af mig kommer nu for at få hjælp med deres heste.


det jeg vil mene du skal gøre er at lytte til dit hjerte og hvis det siger at lige der hvor du rider er der en lille fare så smid jegèt væk(din tanker)og lyt det er altid en stor hjælp.

jeg håber at det kunne hjælpe lidt på dit problem




0
0
Svar på denne tråd
 
 123456
Forfatter: 
Dato:  10-05-2006 21:12
det vil jeg prøve...

LegoStar og Christina 4-ever!

Miss you Toffi!

Boks udlejes! Kig i præsentation.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider