"Holdningen" skulle gerne komme gradvis, i takt med, at hesten (og du) får undervisning, og bliver rigtig dygtige 
Det kommer nemlig når hesten begynder at bruge sin krop rigtigt,og får en masse muskler.
Derfor er det en rigtig DÅRLIG ide, at ride efter en bestemt holdning, når hesten ikke har nået at opbygge musklerne til det - og det kan jo godt tage lidt tid, tænk hvis du selv skulle løbe ex en marathon, så ville du jo også være nødt til at træne længe, inden du var klar 
Så du må væbne dig med tålmodighed, og stole på, at din underviser nok skal få det bedste ud af dig og hesten, og den derved kommer til at gå rigtig flot.
Lad for guds skyld være med at "snøre den ind" med hjælpetøjler, det lyder som om I er på rette vej, så det skal nok komme 
Held og lykke med det
mvh Trine
