vi bruger vores dressurbane til springbane også...
Ja det kan godt passe.
Der er også nogen steder hestene ikke må slippes løs i ridehuset fordi det ødelægger bunden.
Det lyder utroligt men... jo.
Hej
De fleste dressurbaner kan godt klare en omgang spring - men det bedste er lige at tromle den lidt "hård" inden I springer. Så undgår I at "rive" banenop.
Dorte
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet