Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Rideterapi
Forfatter: 
Dato:  05-05-2006 22:15

Er der nogen, som kender noget til kurser i rideterapi? Har set på nettet om nogen i Fuglebjerg,- er der nogen, der ved noget om dem? Jeg vil meget gerne deltage i et kursus i rideterapi, så hvis du ved noget...

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 ghjdgjgh
Forfatter: 
Dato:  05-05-2006 22:17

Tænker du på dem her: www.islandsheste.dk?

- Jeg har ikke selv været på kursus hos dem, men kender nogen der har, og de har kun talt godt om det.



www.vindskovgaard.dk

Vi arrangerer i år kurser i Rytterpsykologi, fodring, cirkustricks og Akademisk Ridkunst. I er velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside.

0
0
Svar på denne tråd
 
 DHIF...
Forfatter: 
Dato:  06-05-2006 07:57

Dhif kører kurser/uddannelser for handicap rideinstruktører og ride fysioterapeuter.


Kontakt dem, eller læs på hjemmesiden

0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak for svarene
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 07:51

Hej Kristina og Tabita.

Tak for svarene.

Kristina: Mine tanker er mere hen på børn/unge med "socio-emotionelle" problemer. Men tak for svaret alligevel.

Tabita: Ja, det er netop dem, jeg tænker på. Var iøvrigt inde og se på din hjemmeside... Den er godt nok flot! Og det er et dejligt sted I har! Med super faciliteter for både hest og rytter. Øv at I er så langt væk fra mig!!

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jepper...
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 14:01

Jeg har været på dette kursus i rideterapi, og det var rigtig godt... kan klart anbefales


Hilsen Marianne






*Homestyle, -jeg glemmer dig aldrig, R.I.P 26/9-05*

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kurser
Forfatter: 
Dato:  07-05-2006 17:36

Hej. Kan også kun anbefale kurserne der nævnes her. Har prøvet det hele :-) Jeg og Torben Skjolshøj fra Næstved afholder meget sandsynligt et kursus for handicap instruktører, ergoterapeuter, pædagoger, lærere.. og hvem der nu ellers skulle have lyst.. til oktober..

Der vil være meget fokus på alt det andet rideterapi også er udover det fysisk... som selvfølgelig også vil blive nævnt. Ved der er kursus meget snart.. start jun.. i Jylland hvor der kommer en meget dygtig dame og underviser.. Har ikke alle facts lige her..

Men send mig evt en mail hvis du er interesseret.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder jo godt
Forfatter: 
Dato:  08-05-2006 08:23

Tak for svarene. Det lyder jo positivt med det kursussted i Fuglebjerg. Det i Næstved lyder også spændende, så jeg sender en mail.

God dag til jer alle.

Hilsen Maria

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider