Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Problemer med trailer?
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 07:41

Hej.

Vi er netop gået igang med lære Victor at gå i trailer ved hjælp af klikker træning, Har du/I også problemer med traileren? Kig ind på denne kanon hjemmeside under forum og få ideer eller råd og vejledning. vi er nået langt på bare 3 uger


www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd
 
 Lyder godt
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 08:00
Jeg har også lært en del umulige heste at gå i trailer vha. klikkertræning og det virker bare perfekt og uden angst og stress.

Problemhest søges til eksamensprojekt

Undervisning, kurser og foredrag vedr. klikkertræning og hesteadfærd. Adfærdsterapi af problemheste

0
0
Svar på denne tråd
 
 Juhuuu
Forfatter: 
Dato:  02-05-2006 20:17

Jeg er lige kommet hjem fra hesten og er vildt imponeret..

Idag gik han op med begge forben på rampen og ventede tålmodigt på et klik og en godbid, han var så dygtig!

Læs vores historie og se billeder fra træningen på www.klikhesten.dk under forum og projekt Victor.

0
0
Svar på denne tråd
 
 Han var så dygtig
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 08:43
Ja hvor var han bare dygtig det var så dejlig at se at det går sådan fremad.
Tillader mig lige at sætte et billede ind af ham og hvor god han var igår


Prøv noget nyt og sjovt med din hest-prøv klikkertræning.
Læs alt om det på min hjemmeside
(nu med forum)
www.klikhesten.dk


0
0
Svar på denne tråd
 
 Super!
Forfatter: 
Dato:  03-05-2006 14:56
Vær glad for dit valg af trailertrænings metode, jeg har også brugt klikker til mine heste, og det har resulteret i at alle 4 (den ene er solgt) kan læsses på 15 sekunder, og af én person.

De går op med det samme de ser traileren og så kan jeg i ro og mag lukke bag dem.

Når de skal ud kan jeg binde dem op og få åbnet bagklap og bom, og så står de pænt og venter på at få bakke kommando.

Virkelig lækkert!

Held og lykke med den videre træning.

Mvh

Winnie

Vendsysselsk Westernfan
Tjek www.dbwk.dk
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider