Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Hælp.. Øvelse i LB2
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 19:08

Jeg skal til stævne i morgen og ride LB2a.. Øvelse 9 fatter jeg ikke noget af, er der nogen der vil være søde at forklare mig det???

Jeg kommer skridtende på venstre volt M-C-H og skal så ride højre om??? hjælp

Hilsen Marlene

Ramirado, Dv vallak sælges... 8 år, 167 stg. pris 29000,-

0
0
Svar på denne tråd

Du skal når...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 20:10

du kommer til H, dreje til højre og ride over mod M. i middelskridt og for længere tøjler.

Ved M skal du så dreje til højre igen ( ned mod R), og afkorte tøjlerne mens du rider i middelskridt.

Du skal altså ride "firkantet", og ikke ride en volte - så er det vist nemmest sagt

Held og lykke.

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

jamen...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 20:29
hvis jeg skal dreje til højre... der er barrieren(staves?). Skal jeg så ride inden for hovslaget ved H

Hilsen Marlene

0
0
Svar på denne tråd

Du skal ...
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 20:44
Inden den omtalte øvelse har du redet op ad midterlinien ved A og lavet en brudt schenkelvigning hvor du skal ramme hovslaget mellem S og H når du rammer hovslaget skridter du videre hen til H hvor du vender så hesten kigger over mod M. Du rider lige over til M for længere tøjler ved M samler du hesten og rider mod R
0
0
Svar på denne tråd

Ååååhhh
Forfatter: 
Dato:  29-04-2006 21:20

Der faldt 10 øren...

Fnis, jeg har siddet og øvet schenkelvigning for venstre schenkel, så er det jo klart at jeg ender ud ved M og ikke H.. 10000 tak for hjælpen

Hilsen Marlene

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider