Lige nu rider jeg en utolig sød unghoppe på 3 år.
Planen er at jeg skal ride den til kåring.
Mit problem er, at det er en stor og lidt tung hoppe, med knap så meget trav.
Så jeg vil selvfølgelig gerne have redet lidt mere trav i hende og jeg rider selvfølgelig godt frem af, men det er næsten umuligt på den!
Den tøffer bare derud af og jeg har selv kun heste med masser af krudt, så det er ret underlig for mig især når den er så ung.
Jeg prøver virkelig at få den frem, med ben, stemme og pisk(altså jeg banker den ik)
Men så slår den bare over i galop.
Hvad kan jeg elles gøre.. Glæder mig meget til at høre jeres mening...