Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Nye dressurprogrammer?
Forfatter: 
Dato:  15-04-2006 13:21

Sig mig lige engang... Der er da ikke kommet nye programmer vel?

Når der står LA2A06, så er det da godt nok den "gamle" LA2 man skal ride ik?



***Pejtersen***
Flere gode heste og ponyer til salg.
Se mere på min
hjemmeside
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tjaah...
Forfatter: 
Dato:  15-04-2006 18:49

Du kan jo sammenligne med programmet på DRF's side:


www.rideforbund.dk/drf...4/LA2A.pdf


Hvis deres årstal i linket passer, er programmet fra 2004, men burde være det gældende, så der er måske nogen, der har fået skrevet forkert et sted??




Venlig hilsen
Randi G.

Mors hest er bedst
(Anne-Katrine, 4 år)

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg har netop været
Forfatter: 
Dato:  15-04-2006 19:59

på dommerkursus, og der sagde de intet om ændringer i programmerne, så jeg vil vove at påstå, at de er akkurat de samme. Det program, der ligger på DRF's hjemmeside er da også fra 2001.

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider