Sig mig lige engang... Der er da ikke kommet nye programmer vel?
Når der står LA2A06, så er det da godt nok den "gamle" LA2 man skal ride ik?
Du kan jo sammenligne med programmet på DRF's side:
www.rideforbund.dk/drf...4/LA2A.pdf
Hvis deres årstal i linket passer, er programmet fra 2004, men burde være det gældende, så der er måske nogen, der har fået skrevet forkert et sted??
Mors hest er bedst (Anne-Katrine, 4 år)
på dommerkursus, og der sagde de intet om ændringer i programmerne, så jeg vil vove at påstå, at de er akkurat de samme. Det program, der ligger på DRF's hjemmeside er da også fra 2001.
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet