Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Ridning / Nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  29-03-2006 23:11
Hej
Er der ikke en der kender et godt sted min datter på 7 år kan ride et par timer engang imellem?

Hun går til ridning på en rideskole og har gjort det i et par år, men hun kunne godt tænke sig at ride noget mere, evt et par timer i weekenden el. lign. Der hvor hun rider nu er der ikke mulighed for at betale sig for en ridetur i ny og næ.
Så hvis der er en der kender et godt sted eller bare et sted hvor man kan betale sig til et par timers ridning så vil jeg meget gerne høre om det.

Drala
0
0
Svar på denne tråd
 
 det ville være lidt nemmere
Forfatter: 
Dato:  30-03-2006 06:50

hvis du skrev hvor i landet i bor.




IMC
sværmer du for klassisk ridning.
www.barokrytteriet.webbyen.dk/
0
0
Svar på denne tråd
 
 Du kan prøve
Forfatter: 
Dato:  30-03-2006 12:22

www.ponyklubben.dk


Og så er der PonyPia i Gørløse, tror jeg det er. Du kan søge på hende...




:-) fra Nina
0
0
Svar på denne tråd
 
 Nordsjælland
Forfatter: 
Dato:  30-03-2006 20:39

Som jeg skrev i overskriften er det nordsjælland, så primært Fredeiksborg Amt ville være fint


:-)


0
0
Svar på denne tråd
 
 Overskrift
Forfatter: 
Dato:  30-03-2006 21:38

Har du fundet et sted din datter kan ride ?

Skriv gerne en Privat beskede tilbage .


Mvh Tatjana

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg tror
Forfatter: 
Dato:  31-03-2006 01:17

også, der ligger et sted lige nord for Freerslev Hegn på Harløsevej. Der står et skilt med 'heste udlejes'...




:-) fra Nina

Boks ledig i Hillerød - dejligt sted, direkte til skov, supergod ridebane. Hestene på store folde alle lyse timer, står på tørv, fodres med masser af wrap mv. Skriv i min beskedboks :-)

0
0
Svar på denne tråd
 
 har skrevet
Forfatter: 
Dato:  01-04-2006 22:39

en privatbesked til dig.


Tina



EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

0
0
Svar på denne tråd
 
 hmmm
Forfatter: 
Dato:  01-04-2006 23:11
der er vist et sted i farum, hvor man kan låne islændere?
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider