Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 underhals
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 15:15

hej er der nogle der har nogle øvelser til at få en underhals til at forsvinde?



0
0
Svar på denne tråd
 
 Ja...
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 15:42

men det er ikke øvelser... det er grundridning.


Rid din pony/hest dybt, bøj den af, smidiggør den og den vil begynde at sætte muskler de rigtige steder...


Tina




EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

0
0
Svar på denne tråd
 
 Sørg for
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 18:15

at ride stort set udelukkende for ben og sæde - underhals kommer ofte af at hesten er redet for tøjlen alene (nogle er så bare bygget sådan).


Linda.



Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb

Medlem af FHK, HGK og pylreklubben


hestensurtehave.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 der er
Forfatter: 
Dato:  27-03-2006 21:58
nogen heste der naturligt har tendens til underhals. Der skal man søre for de ikke får lov til at gå med hovde oppe, nogen sinde også på skovtur. Men ellers rid dybt og løsgør den.
0
0
Svar på denne tråd
 
 Tak...
Forfatter: 
Dato:  28-03-2006 14:01
mange tak for alle svarende
0
0
Svar på denne tråd
 
 men... for dybt??
Forfatter: 
Dato:  28-03-2006 17:51
kan den ikke også gå FOR dybt? Jeg har da fået at vide at min ind i mellem går for dybt, falder på næsen, trækker imod tøjlen.
0
0
Svar på denne tråd
 
 JumpingGirl
Forfatter: 
Dato:  28-03-2006 18:45

Jo de kan da gå "for dybt" og det gør de hvis de falder på næsen. Når man rider dybt så skal hesten ikke ryge på forparten. Og den skal heller ikke trække imod tøjlen.


Linda.



Mosegaards El Diablo - en stjerne i svøb

Medlem af FHK, HGK og pylreklubben


hestensurtehave.dk/

0
0
Svar på denne tråd
 
 Jeg vil sige
Forfatter: 
Dato:  28-03-2006 21:46

at den ikk kan gå for dybt, så længe den stadig bær sig selv.. altså ikke hænger på tøjlen og krøller nakken sammen med hovedet ind mellem forbenene.. den skal frem med næsen (lodret) og ned. Går den og putter sig og med hovedet bag lod så går den for "dybt"



Tina


EN RIGTIG HEST ER EN OLDENBORG

0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider