Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 tilridning
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 08:16

Jeg har 2 islænder den ene har jeg problem med som i kan læse længre nede.


Hvornår skal jeg begynde at tilride min islændervallak. Han er 2½

år gammel.

kan du sige mig det så skriv

0
0
Svar på denne tråd
 
 det vare længe
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 21:35
det er noget med man føst må tilride islænder når de er 5 år da de tager længer tid om udviklingen. det var hvad jeg hørte i et tv program en gang on islænder.

STEDET HVOR HEST OG RYTTER HYGGER SIG

LEDIG BOKSE LIGE NU ALLE HESTE PÅ FOLD MANGE TIMER HVER DAG

0
0
Svar på denne tråd
 
 stille
Forfatter: 
Dato:  21-03-2006 23:35

Må du begynde når de er 4,5år det er rigtigt at de ikke er færdige med at vokse før de er 5år

men du kan godt starte når den er 4 med sadlen, longering og stille op og sidde op og ned igen det gør det kun nemmer.


fulle midtjylland.
0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider