Er der nogle der kender en god beridder i Kolding, middelfart,Esbjerg. Som samtidig også tilbyder undervisning. Helst en der arbejder ud fra Princippet med Horsemanship.
Han hedder Martin.. og er KANON god.. han arbejder vist ikke ud fra horsemaniship, Men er tip top iorden.. kan KUN anbefales. og hestene har det godt hvis den skal stå derude..