Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

 Sydjyskmesterskab??
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 15:18

Skal man have en B-pony for at deltage i sydjyskmesterskab??


Eller er det også for "alm. ponyer"?


Foregår stævnet over 2 dage, 1. dag kval. til finale 2.dag

eller hva??


SKØN DV vallak til salg!!! KANON SPRINGER!!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Ingen b...
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 15:24

Nej, den skal ikke være B-pony, for det er der ikke noget der hedder jf. anden tråd du også har ;)


Men det er noget med, at den skal være placeret i MB springning på C-plan... Hvordan det helt præcist er, kan jeg ikke lige svare dig på, da jeg ikke har propositionshæftet. Men har du det, så står det der i.


Og ellers ville det jo være en idé at få fat i det, hvis du vil starte stævner i distrikt 8-9-10.




Hilsen
Tina

Opstaldning søges til supersød hoppeplag (2 år til marts) - meget gerne løsdrift med andre ungheste - foldmuligheder hver dag

I nærheden af Hasselager-Hørning


0
0
Svar på denne tråd
 
 propotionshæfte
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 15:52

kan man købe et propositionshæfte for kun distrikt 8-9-10.

og der står alle regler i eller hva??




SKØN DV vallak til salg!!! KANON SPRINGER!!!!!

0
0
Svar på denne tråd
 
 Distrikt10
Forfatter: 
Dato:  14-03-2006 16:16

Du kan også gå ind på distriktets hjemmeside - der står alle bestemmelser, og du vil også finde reglerne for at kvalificere sig til Sydjysk Mesterskab.


Hjemmesideadressen er www.distrikt10.rideklub.dk


VH

Helle

0
0
Svar på denne tråd
 
 Kvalifikation for SJM
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 09:19

SJM i dressur for ponyer individuelt går i en LA3. For at kvalificere dig skal du have redet 2 gange til min. 60% i en LA3 ved c-stævner.


SJM i dressur for hold går i en LA1. Alle på holdet skal have redet til min. 60% i en LA1 ved c-stævner.

Bruttoholdet, klubben tilmelder, må bestå af højst 6 ekvipager. Dagen før giver man så besked om hvilke 4 ekvipager, der skal starte. Af de 4, er det de 3 højest placerede, der tæller i resultatet.


For at må deltage, må man ikke have fået placering i sværhedsgrad 5 eller over. Dvs at man højest må have fået placering i en LA4 eller en LA5.



MOR TIL KAROO, OG EJER AF JACOB KLAPHAT

Formand for en lokal

ponyafdeling af D.Å.H.M.

Men modstander af skarpe bid og hjælpetøjler!

0
0
Svar på denne tråd
 
 8-9-10
Forfatter: 
Dato:  15-03-2006 23:34

Ja, der findes et propositionshæfte kun med stævner for 8-9 og 10, og der er der alle regler for de forskellige SJM'er i samt fællesbestemmelserne for de 3 distrikter.


Ved ikke, om der stadig er et link til det på distrikt 8's side www.distrikt8.rideklub.dk


Men prøv og kig - det har ligget på forsiden tidligere.




Hilsen
Tina

Opstaldning søges til supersød hoppeplag (2 år til marts) - meget gerne løsdrift med andre ungheste - foldmuligheder hver dag

I nærheden af Hasselager-Hørning


0
0
Svar på denne tråd
 



Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)


Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet


Informationer om HN


Annoncering


Mest populære sider