Hejsa!
Regner ikke med at få så meget svar så sent, men så kan det være der er nogle flinke mennesker som gider kigge i morgen! (:
Har 2 'problemer' med ponyen jeg rider;
1: Når jeg er ude hos hende, og f. eks bare står ved siden af hende puffer hun tit til mig. Og er self. ligeglad med hvis hun puffer blidt for at få en godbid, men andre gange er hun altså ved at vælte mig? S:
Og hver gang hun gør puffer jeg self. tilbage (ikke hårdt!)
Men hun bliver ved!! Bortset fra at nu løfter hun forskrækket hovedet lige efter hun har skubbet mig?
Synes ikke det giver mening ): Hun gør det også når jeg giver hende hovedtøj på, så hun skubber hårdt og gnider sig hårdt op ad mig!
(Hun tager med glæde imod biddet)
Hun gør det ikke kun mod mig, osse mod andre, når jeg f.eks er i ridehuset, og der lige er en der skal holde hende s:
Hvad kan jeg gøre for at lære hende at det altså er forkert at skubbe!?
2: Som så mange andre heste, vil hun ikke stå stille når man sidder op!
Meget irriterende! Men også her bliver hun bare ved? Hver gang hun har gjort det i ridehuset har jeg sagt NEJ og så bakket hende og prøvet igen og igen, igen, igen..
Men hun går stadig!? hjæælp?
Det underlige er så at når jeg rider med rundgjord, eller lædersadel er det slet ikke lige så slemt? Men når hun så får lammeskindssadlen på, er det slemt!!
Men kan sådan en gøre ondt?
Håber i vil hjælpe! (:
Hej hej! (Og godnat
)