Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

4 års heste..?
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 12:53

Hvordan er det med reglerne for 4 års dressur heste? Hvornår må de starte deres første stævne? er det 1. maj? Eller må de gerne starte klubstævner inden, hvis der er en klasse som er åben for 4 års. Eller må man gerne bare tage dem med og starte udenfor konkurrence? - så hesten kan komme ud og se noget inden de "vigtige" stævner kommer (DSA)

Jeg er lidt i vildrede og synes ikke jeg kan finde rundt på DF-hjemmeside, så ville prøve at spørge her. Jeg er jo bare vant til at tahe min "gamle" hest, min rytterlicens og hestepasset og så afsted :)

Håber i kan hjælpe :)

Mvh Gyrithe

Das Glück dieser Erde, liegt auf dem Rücken, der Pherde!

Klap altid hesten efter overstået træning, husk den gør dig en tjeneste!

0
0
Svar på denne tråd

stævner
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 13:06
Du må kun starte gangartsklasser for 4-års fra maj og det må kun være til dist.stævner. selvom der skulle være en 4-års gangartklasse til et klubstævne må du ikke starte. Fra august må du starte LC-klasser også til klubstævner
0
0
Svar på denne tråd

tusinde tak
Forfatter: 
Dato:  28-02-2006 19:14

Tusinde tak for svaret.. men så forstår jeg bare ikke at klubstævnerne kan udskrive disse klasser?!

Jeg tager ham med til Tysklæang at kigge så, jeg vil gerne have ham lidt ud da han er lidt at en drengerøv der gerne skal spille smart hvilket jo også er fint, men det skal jo gerne være under fuld kontrol :)

Das Glück dieser Erde, liegt auf dem Rücken, der Pherde!

Klap altid hesten efter overstået træning, husk den gør dig en tjeneste!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider