Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

hjææælp
Forfatter: 
Dato:  09-01-2006 15:28

heii alle

er der nogle der vil hjæælpe

når jeg skal ride dresur på den venstre volte kaster min hest med hovedet men det er kun på denne volte.

hvad skal jeg gøre? pleese hjælp...

Sofie, Risti & Guadiana 4 ever <333

VIL ALTID HOLDE SAMMEN...

0
0
Svar på denne tråd

det kan skyldes flere ting
Forfatter: 
Dato:  09-01-2006 16:02

Hejsa,

Der kan være flere årsager til at den gør det, men det er 99% sikkert fordi der er noget der generer den.

Jeg ville tjekke følgende:

-Tænder, har den tandspidser eller andre mundproblemer?

-Lægger sadlen ordentligt eller glider den frem og blokkerer skulderen, prøv evt uden sadel.

-Den kan også være svag på den volte, prøv at starte med større volter i en periode, og lad for guds skyld være med at straffe den eller "holde den fast" men støt den stille og roligt så den bliver bedre til at bære sig selv.

-Der kan jo også være rygproblemer eller problemer andre steder. Jeg synes altid det er en god idé at få doktor dyr ud hvis hesten opfører sig mærkeligt der kan jo være noget i vejen.

God fornøjelse

Christina

0
0
Svar på denne tråd

Hjæælp!
Forfatter: 
Dato:  09-01-2006 17:50

Jeg beklager, men jeg tror ikke jeg kan hjælpe dig...

Jeg tror, at du skal opsøge din ridelærer/en proffesionel/ en træner, og spørge dér.

HELD OG LYKKE!

Knuzz Miamissen

0
0
Svar på denne tråd

tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  11-01-2006 17:51

hey svensen

jeg vil prøve at se om det er noget af det der er i vejen med hende tak for hjælpen

fra tp

Sofie, Risti & Guadiana 4 ever <333

VIL ALTID HOLDE SAMMEN...

0
0
Svar på denne tråd

rid fremad
Forfatter: 
Dato:  11-01-2006 17:58
du skal sørge for hele tiden at have kontakt til din hests mund... og det kan være fordi den går alt for samlet at den begynder at kaste med hovedet, prøv at ride den godt fremad...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider