Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Spring - Hvordan??
Forfatter: 
Dato:  30-06-2002 08:07
Hej!!

Ud over at jeg har min Pony Prince så rider jeg også et par gange om ugen på en MEGET fræk lille kat. 2 pony ved navn Surprise. Hun er rideskolepony, men har fået 2 halvparter istedet for at gå særlig mange skoletimer da hun simpelthen gør børnene bange. Hun er blevet 5 i år og skal nu til at springe.
Jeg har hoppet nogle meget små spring med hende nogle gange - men er egentlig i tvivl - HVORDAN GØR JEG DET HER??? Jeg mener:
Hvor hurtigt skal man gå frem??
Hun har sprunget 80 i løsspring og det kan hun virkelig godt lide, når man sidder på hende er der dog ikke så meget energi.

Håber der er nogle der kan hjælpe!!

Qnuz Mette
0
0
Svar på denne tråd

Re: Spring - Hvordan??
Forfatter: 
Dato:  30-06-2002 21:25
hei Mette!!!

jeg ville foreslå dig at du stadig laver lidt løsspringning på hende og noget gymnastik springning for at hun får det bedere med at springe og mere balance og mod på det. og så at du selv springe lidt på hende, du kan bare starte lidt smådt og så begynde at bygge det op lidt efter lidt, så det bliver lidt højere men nok ikke samme dag, helere lavde det over længere tid, så hun også får laver andet end at springe hele tiden.

hvis du vil havde en opstæning af gymnastik springnings banen og afstande kan du bare skrive til mig. så skal jeg nok sende noget til dig.

hvis det er andet som du er i tvivl om så bare skriv.
hilsen spring rytteren. ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider