Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Ridning af SUPER pony
Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 16:46
Hejza....................B-)

Jeg vil gerne lige høre jeres mening:-@

Jeg har en pny på 9 år. Den er i god kondi. Jeg rider den ½ time om morgen, et par gane om ugen, 3-4 gange. Jeg skridter kun, nogle gange traver jeg i et par minutter. Om eftermiddagen/aften rider jeg omkring 1,15 time dressur Nogle dage kommer han ud og ride i naturen hvor jeg ikke rider mere end 1 time.
Synes i det er for meget. Han virker aldrig træt om aften. Han står altid med hovedet over boksdøren og er klar til at ud og løbe lidt :-):-*
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ridning af SUPER pony
Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 17:13
Nej,jeg synes ikke det er for meget. Jeg tror faktisk det er en god ting hvis man har tiden. Jeg har i hvertfald læst et eller andet sted at det skulle være sundt at de bliver redet 2 gange om dagen. Så hvis du ikke rider hårdt på begge turene og holder øje med hvordan ponyen reagerer tror jeg sagtens du kan fortsætte..
0
0
Svar på denne tråd

Re: Ridning af SUPER pony
Forfatter: 
Dato:  26-06-2002 17:21
Hej

Okay:-)
Når jeg rider om eftermiddagen rider jeg ham heller ikke til han er gennemblødt. Mest til han lige er lidt våd på halsen. jeg har læst at det er godt hvis hesten sveder. Men man skal selvfølgelig ikke ride dem til de er ved at drætte om at træthed(y)

Miss Wonderful
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider