|
|
| Pris for tilkørsel |
| Forfatter:  |
Susanne l |
| Dato:  |
16-05-2002 13:31 |
|
Hvad koster det egentlig at få kørt evt. en Oldenborger til ?
Hvor lang tid tager det ?
Kender du nogle gode ?Mange hilsner fra Susanne Praksis er: når alt fungerer men ingen ved hvorfor.
Teori er: Når intet fungere og alle ved hvorfor.
Her er teori og praksis forenet; intet fungerer og ingen ved hvorfor... http://sitecenter.dk/susanne_kim" target="_blank">http://sitecenter.dk/susanne_kim
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Pris for tilkørsel |
|
|
Hej Susanne
Jeg ved, at Helsinge Rideklub gør noget i tilkørsel, men jeg aner ikke, hvad de tager for det.
Hvad med den Welsh-mand, du har kontakt til - gør han ikke i den slags (eller kender nogen, der gør)?
Hos os (på Birken) koster det såvidt jeg husker 1.500,- inkl. opstaldning (pr. måned).
Der er stor forskel på, hvor lang tid det tager. Det afhænger både af hestens temperament, alder, hvor meget forberedelse den har fået (er den vant til selen - er den vant til biddet - er den kørt i liner), samt om den skal tilkøres til 1- eller 2-spand.
Endelig afhænger det også af den kommende kusks erfaringsniveau, samt hvad den skal bruges til.
Hilsen Sif
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Et sted i Rungsted... |
Camilla (Felur) |
16-05-2002 19:08 |
|
Jeg kan ikke huske hvor (men der reklameres et sted på internettet) i Rungsted, men de tager hesten ind til opstaldning og har en fast pris på 5.000kr.
Med venlig hilsen Camilla (Felur) - formerly known as Camilla (Hørsholm) :P ---> Så har min præsentation fået en kraftig overhaling - nye billeder! <--- :D
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
wsg |
17-05-2002 10:51 |
|
Prøv at kontakte Dansk Køreforbund. Der er en del af kuskene, der tilkører heste.
Jeg kender en på Sjælland (ca. en times kørsel fra Taastrup), som tager heste i træning for 3.500 om måneden (om det er incl. foder, ved jeg ikke) og han er kompetent, så vidt jeg ved. Han har ihvertfald erfaringen, men om man så kan lide hans person er en anden ting.
MVH
Wivian.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg har min hest i tilkøring nu hos Niel Giversen og han er bare god pris 3500 for et måned med kost og logi. Men han har travlt(men han også dygtig) og tager sig tid til at lære hesten at kende!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tilkørsel-se her!! |
thomsen12 |
22-05-2002 00:09 |
|
Hejsa Susanne.
Jeg kan foreslå min ridelærer.
Han er utrolig god til kørsel, og kører selv mange stævner. Han kører selv med enspændervogn, og har blandt andet været til stævnet i Dorthealyst i bededagene. Nu står han og skal til stævne i Sverige. Jeg har ikke selv særlig meget forstand på kørsel, men det er jeg ikke et sekund i tvivl om, at han har, han går virkelig op i det med liv og sjæl.
Han blev forresten den bedste dansker(nr.5) i Dorthealyst, og dem der var bedre end ham, var dem der vandt VM sidste år, så det siger lidt om hans kørsel.
Hans navn er Henrik Høper, hvis det har nogen interesse.
Jeg mener, at han tager omkring 2400kr. pr. måned inkl. opstaldning, men det vil jeg ikke lige hænges op på.
Han er ansat som daglig leder af Blåvandshuk Rideklub, som ligger i Oksbøl(vestjylland, og det er her han har hestene stående, mens han har dem i ridning/kørsel.
Jeg håber du blev klogere.
Mange Hilsner fra en bruger
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Pris for tilkørsel/malena. |
wsg |
23-05-2002 11:35 |
|
Hehe, det er lige præcis ham jeg nævner/mener i ovenstående indlæg:-)
Hvad synes du om hans personlighed? Bare et nysgerrigt spørgsmål.
MVH
Wivian.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|