|
|
| berider søges |
|
|
jeg har en skøn vallak på 3 år som lige er blevet kastereret og derfor fortsat meget hingstet.
Han er en hest med mange muligheder og derfor vil jeg gerne have ham professionelt tilredet, derfor søger jeg en berider eller lign. der kan gøre dette for mig, men hvad koster sådan noget og er der nogen i nærheden af Falster ?
Fighter er en skøn Dansk Varmblod på ca. 164 cm, som har fået sit navn grundet en barsk opvækst.
Hilsen Line Olesen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: berider søges |
|
|
du skal regne med 4000-6000 kr pr mdr hos en udlært berider.
Tag hen på den nærmeste ridekole og hør hvem der er til at hjælpe dig med opgaven.
Det lyder fornuftigt at sende ham i byen så han kan lære tingene ordentligt fra start af.
Det kan måske godt betale sig at køre ham lidt væk fra Falster for at finde en bedre berider på Sjæland.
Hilsen Karina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Priser på tilridning |
| Forfatter:  |
Britt Helle Nielsen |
| Dato:  |
28-04-2002 11:57 |
|
Hey, Johs. Sørensen som tit kommer med indlæg her, bor da vist i nærheden af Næstved. Måske vil han kører ned til dig?
Priserne svinger meget. Jeg gav selv 3500 kr. pr. måned incl. opstaldning og foder. Du kan heller ikke sige, at han skal være i tilridning i fx. 1 måned. For nogle er det i orden, men andre tager længere tid.
Det bliver hurtigt til 3-4 mdr.
Held og lykke med det.
Kh. Britt
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Re: Priser på tilridning |
|
|
Hej!!
Jeg har selv lige købt en 3 års som jeg havde tænkt mig at sende ned til Jan Christensen på Noagård i Næstved. Han kommer i vores klub og underviser hver 3 måned og vi er alle hlet tilfredse. Har snakket med flere der har haft heste i tilridning der og de er bare helt tilfredse.
Held og lykke!
Knus Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Hej!!
Jeg har selv lige købt en 3 års som jeg havde tænkt mig at sende ned til Jan Christensen på Noagård i Næstved. Han kommer i vores klub og underviser hver 3 måned og vi er alle hlet tilfredse. Har snakket med flere der har haft heste i tilridning der og de er bare helt tilfredse.
Held og lykke!
Knus Charlotte
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Forfatter:  |
Susanne l |
| Dato:  |
29-04-2002 12:49 |
|
Hej
Katja på tlf. 57663160
kig evt. horsemen.dk
Hun tager ca. 4000 .- incl. alt lige meget hvor lang tid det tager.
Kan godt anbefales.
Mange hilsner fra Susanne Praksis er: når alt fungerer men ingen ved hvorfor.
Teori er: Når intet fungere og alle ved hvorfor.
Her er teori og praksis forenet; intet fungerer og ingen ved hvorfor... http://sitecenter.dk/susanne_kim" target="_blank">http://sitecenter.dk/susanne_kim
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
Jeg kan varmt anbefale Johannes ågaard og han bor ved Sorø. Jeg har lige haft min unghest dernede og efter et måned kan hun både versader og bagpartsvendinger m.m han er utrolig venlig ved hesten og er i øvrigt læmand for hestensværn....pris det kommer vel an på om han skal kommer til dig eller omvendt mellem 3500-5000
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet