Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

klaus hempfling-fyn-joke?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2002 13:17
er det en joke eller kan det passe at Hempfling er flyttet til Fyn???????? Der bliver aldrig svaret på dette så frem med sandheden!!!!!
0
0
Svar på denne tråd

Re: klaus hempfling-fyn-joke?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2002 13:27
Prøv at læse denne tråd. Den er fundet frem vhja. SØGEfunkltionen, som det er tilladt :-) at gøre brug af. Bare en venlig henstilling. Om det der står i tråden er sandt eller ej skal jeg ikke kunne gøre mig til dommer for.

http://www.heste-nettet.dk/forum/read.php4?f=3&i=19732&t=19682

C

Humoren er menneskets eneste guddomelige egenskab!

Degustibus non disputandum est. Smag kan ikke diskuteres -Det er et faktum!
0
0
Svar på denne tråd

Tror jeg nok
Forfatter: 
Dato:  09-04-2002 13:38
syntes jeg kan huske at have hørt det fra bogforlaget så den skulle være god nok .... eller var det i ridehesten jeg læste det?? ...mmm.. men jeg har hørt det andre steder en her det er sikkert!
:-D Lands End :-D
Bliver en stjerne når hun bliver stor!
*GG*
0
0
Svar på denne tråd

?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2002 14:37
;-D Jeg tilslutter mig skaren der glæder sig til at finde denne slags indlæg ;-D
- Pegasus :-)
0
0
Svar på denne tråd

Re: ?
Forfatter: 
Dato:  09-04-2002 16:43
jeg har kigget på den anden tråd, men finder intet svar på mit spørgsmål
0
0
Svar på denne tråd

Svaret!!! :o)
Forfatter: 
Dato:  15-04-2002 11:42
Nej, Klaus F. Hempfling er ikke decideret FLYTTET til Fyn. Det, der er sket, er, at han har købt et kursussted ved Faaborg på Fyn og et i Tune ved Roskilde. Dette ved jeg, da min veninde Lisbet er gode venner med ham og bl.a. har besøgt ham på hans sted ved Faaborg. Hvornår / om han reelt flytter til Danmark - eller om han blot vil afholde en masse kurser her - er vist endnu uvist. Mens hans kone er jo dansk, så mon ikke hun får ham lokket til at flytte herop? Lad os håbe...

Med venlig hilsen - og lidt fis og ballade...Rikke5 :-)
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider