Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Respect
Forfatter: 
Dato:  18-03-2002 16:56
Hej jeg har et problem, jeg kan ikke få sat min hest i respect, hun er 4 år,kort sagt hun gør hvad hun vil, sent som idag skulle jeg ride dressur, jeg starter med at longere hende, det kunne hun lige pludselig ikke finde ud af, og jeg kan se at hun gør grin med mig. Så skulle jeg ride, først kunne jeg ikke komme og, (hun stejler) Jeg kom da op til sidst, men så var det lige som om at hun aldrig havde redet før, hun gik sine egne veje, hun ville slet ikke som jeg ville.
Jeg er ved at være træt af det for det er hver gang.
HELP, hvad skal jeg gøre?
Jeg er ikke til vold af heste..
0
0
Svar på denne tråd

Re: Respect
Forfatter: 
Dato:  18-03-2002 17:00
kig forbi så kan vi lære dig det.... med venlig hilsen, ARIEL
http://members.tripod.com/Blackskunk
på engelsk
http://www.worldonline.dk/~Blkskunk
på dansk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  18-03-2002 19:49
Hej Mia.

Hvis det er noget du vil klare på egen hånd, kan jeg anbefale dig at læse så mange horsemanshipsbøger og lign som du kan få fingrene i!!
De kan give dig tips og råd som kan hjælpe dig i din hverdag med hende.

Ønsker du hjælp herudover, har jeg haft meget lign. oplevelser med min store vallak (ham på forsiden af min hjemmeside) Han var en farlig og utilregnelig hest da jeg købte ham.
Han er dog en dejlig, rolig og højt uddannet hest i dag (det var der ikke nogen der ville havet troet på dengang jeg købte ham ;-)

Jeg tager også den type heste i ridning, og køre ud og hjælper.

Du er velkommen til at ringe eller skrive.

Venlig hilsen Eva
www.staldtirstrup.dk
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  19-03-2002 08:30
Pas på, at hun ikke keder sig.

I tilridningsfasen er det vigtigt, at hesten får lov til at vise hvor dygtig den er. Så den på den måde får opbygget sin selvtillid og glæde ved ridningen.

Selv er jeg i gang med en knap 4 års DV vallak. Han er super sød og nem. Men lige nu har vi opgivet ridningen, da vi ikke har nogen sadel og han er træt af at skridte.
Jeg hopper op og vi skridter rundt, start, stop, højre og venstre perfekt. Efter 5 min gider han ikke mere, og så kan han ikke andet end at bakke!

Så tænk over, om du holder hende nok aktiveret.

- Og held og lykke.

DianeHa' en hypper dag ;-)
Diane

Fremgang bygger ikke på de kundskaber du har, men på hvad du kan bruge dem til.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider