Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Han skubber foderet ud af krybben!
Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 10:03
Hej!:-)
Da jeg fodrede i aftes så jeg at min hest skubbede sit foder ud over krybben og ned på jorden. Han blev fodret kl. 21.30 og havde fået frokost kl. 17.15. Inden han fik kornet havde han spist alt sit hø. Jeg gætter på at han gør det fordi han ikke er sulten. Er det ikke rigtigt? Ligger måltiderne for tæt? Hvorfor gæmmer han ikke maden istedet for at kaste den væk?
K.H. Maria :-P
0
0
Svar på denne tråd

Re: Han skubber foderet ud af krybben!
Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 10:20
Han gemmer den skam også. Lå der en dynge korn på gulvet i morges?

Så længe han ikke er sulten, nyder han sikkert at stå og lege med den, men i løbet af natten piller han sikkert det hele op fra gulvet.

Hilsen Sif
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 11:28
Prøv at læse mit indlæg og svarene dertil under "Røgt og pleje"

Hilsen Mette71
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-01-2002 15:16
Hej.

Det gjorde min hest også men da han var færdig med at kyle det hele på gulvet spiste han det der lå nede på gulvet. men den var sikker at hver dag røg det ud på gulvet!!!
0
0
Svar på denne tråd

Maria
Forfatter: 
Dato:  26-01-2002 11:30
Hej...

Måtte lige forsøge... Hvad er det for en hest du har??? Min elskede Apollo gjorde nemlig præsis det samme nummer... Så et lille håb... Men det kan vel ikke være ham... Rød, fuldblod, 167 stg...

Bare et spinkelt håb....

Knuz fra Milla

Savner min Apollo :-(

(y)Tekla, Laban, Nisha, Apollon & Sheila....!!!!! ;-D
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  26-01-2002 20:44
Min hest gør det også, men det er nu, når hun hidsigt indleder sit måltid :-)
Jeg plejer at feje under krybben hver dag. Så er jeg sikker på at foderet ikke bliver væk i halmen og at hun kan finde det igen. Hun spiser altid op, selv om en stor del ligger på gulvet :-)

Selv en god hest kan ikke bære to sadler...
0
0
Svar på denne tråd

Du gør sådan!
Forfatter: 
Dato:  26-01-2002 23:33
Hejsa
Vi har en jernstang midt igennem krybben, oppe for oven i krybben, så kan de ikke sådan skubbe foderet ned på gulvet.
Charlotte
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 12:34
Min gamle pony smed også altid sit foder ned på gulvet. Da han i starten stod i spiltov, og kastede det meste af det ned bag forbenene så han ikke kunne nå det, købte vi en specialkrybbe til ham, så han beholdt hovedte nede i krybben. Det var en krybbe med en ekstra kant på.. faktisk temmelig smart.

Men da jeg så senere fik ham hen i en boks og han så stadig gjorde det, valgte vi ikke at sætte krybben op, da han jo sagtens kunne nå det!!

Hilsen Katrine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  27-01-2002 19:35
Man kan også lægge 2-3 store (rengjorte) sten i krybben det forhindre også hesten i at smide så meget foder på gulvet.

Held og lykke. Anita.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider