Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

vil I være med (distanceklub)
Forfatter: 
Dato:  30-12-2001 12:34
Jeg har længe tænkt på at få stablet en langdistanceklub på benene, hvor man f.eks kunne lave et lille blad/nyhedsbrev. Få lavet nogle kurser/foredrag eller sådan noget. Det vil være en klub, hvor man kunne få træningstips, hjælp til begyndere og så videre - vil det være noget??
Jeg vil også gå ind og få lavet et community om langdistanceridning inde på I groups.
VH Susanne

Smil til verden og smil til mig - Smil til verden den skraldgriner af dig

http://juztme.homepage.dk

0
0
Svar på denne tråd

Re: vil I være med (distanceklub)
Forfatter: 
Dato:  30-12-2001 15:09
Det lyder da spændende... Sheila og jeg er helt med på den..... Men... hvor i landet snakker du om??? Vi er i distrikt 14...

Knuz Milla

Savner min Apollo :-(

(y)Tekla, Laban, Nisha, Apollon & Sheila....!!!!! :-0
0
0
Svar på denne tråd

Distancerytter Foreningen
Forfatter: 
Dato:  30-12-2001 16:23
Hej Susanne

Distancerytter Foreningen er landsdækkende, her er der rig mulighed for at få kontakt med andre distanceryttere, foreningen arrangerer foredrag, ryttertræf o.lign og medlemsbladet udsendes ca. 4 x årligt. Vil du vide mere om foreningen så kig på www.distanceridning.dk

Godt nytår
MereteA
0
0
Svar på denne tråd

Milla
Forfatter: 
Dato:  30-12-2001 17:08
Jeg bor i distrikt 11-13 Jeg habde tænkt mig at det skulle være nord og midtjylland. Der er efterhånden mange der interessere sig for langdistance rundt omkring mig og der er utrolig mange spørgsmål. Men jeg er ved at lave et sted om langdistance www.langdistance.igroups.dk
Det er slet ikke færdig endnu, men jeg skal nok skynde mig
VH Susanne

0
0
Svar på denne tråd

distance
Forfatter: 
Dato:  30-12-2001 19:19
det lyder da spændende, bare ærgerligt at jeg er fra sydsjælland..:-(

Men vil da gerne høre lidt mere om det alligevel....
Hilsen
Louise

Der findes ingen fremmede, kun venner vi ikke kender.
;-)
Samuel Pepys
0
0
Svar på denne tråd

Re: distance
Forfatter: 
Dato:  30-12-2001 21:16
Øhm jeg har jo som sagt tænkt en del over det....specielt efter så mange spørgsmål om langdistance som der har været det sidste stykke tid. Og folk ligner altid et spørgsmålstegn når jeg siger at det er det jeg rider. Jeg er igang med at lave noget inde på www.langdistance.igroups.dk og så har jeg et (ikke rigtig besøgt) debatforum på min hjemmeside (nedenunder) Men det er svært at lave en hel masse, hvis man ikke har opbakningen. Jeg ved ikke rigtig om det bare skal holdes her i Jylland, for hvis mange er interesseret fra hele landet så bliver det da bare udvidet. Nu er det jo ikke for at konkurrere med www.langdistance.dk, altså langdistancerytterfoeningen i Danmark, men simpelthen bare for at lave noget nyt og lidt mere "tæt"
VH Susanne

0
0
Svar på denne tråd

Re: distance
Forfatter: 
Dato:  02-01-2002 14:25
Hej Susanne
Jeg kan ikke få din debat til at virke, og har derfor skrevet i din gæstebog.

Årets første stævne er i Åskov den 31.03.02

MVH
MereteA
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider