Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

er der nogen der kender....
Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 13:38
hej alle sammen er der nogen der kender en "træningslejr" hvor du kan lære at springe og ride dressur på lidt højt plan, hvis det er i danmark kan man så tage sin hest´med? og det må også gerne være i udlandet helst tyskland eller england, der kan jeg bare ikke have min hest med. det skal helst være i sommer ferien, i en til to uger. jeg er 15 år og vil være næsten 16 til den tid. mvh. anne sofie
0
0
Svar på denne tråd

Re: er der nogen der kender....
Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 15:12
Hej Anne Sofie,

Der er tit de lokale rideklubber afholder dressurkurser på forskellige planer. Du skulle måske prøve der?
Vidste du i øvrigt at Anne kommer er Anna og betyder "nådige frue" og at Sofie kommer af Sofia og betyder "visdom"? Det er hhv. russisk og græsk.

Zap

Nina
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 19:44
hej nina nej det vidste jeg ikke men det lyder interesant. mvh anne sofie
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  25-10-2001 22:19
Hej AnneSofie !

Der ligger et sted i Frøstrup det skulle være ret godt, kan desværre ikke huske adressen. Men de har vidst af og til reklamer i Ridehesten.

Mvh. Caroline
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  28-10-2001 21:11
Frøstrup Ridecenter har en meget oplysende hjemmeside på nettet. Du kan finde den via en søgemaskine. Har ikke selv været der, men det lyder rigtig godt med stor vægt på individuel undervisning.

Mvh. Gitte
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider