Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Passer jeg til min pony????
Forfatter: 
Dato:  30-09-2001 19:54
Hallo allesammen!
JEg er en pige der har et problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med.
Jeg har en pony, der er 120 cm høj. Jeg selv er 160 cm høj. Er jeg for høj til min pony??????
Der er nogle der siger at det ikke gør noget at man er for høj til sin pony/hest hvis man ikke vejer for meget. jeg vejer selv 55 kg. Er det for meget. Jeg plejer at springe en smule med min pony for sjov. Er der synd????
Please svar på mine spørgsmål
Hilsen Hestetossen
0
0
Svar på denne tråd

Re: Passer jeg til min pony????
Forfatter: 
Dato:  30-09-2001 19:56
Jeg synes ikke det er synd for din pony! Men jeg tror du ville få mere ud af at ride en hest, istedet en pony! :-0 Rigtige hestetosser lærer noget nyt hver dag :-0

Klik her!(i)

0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  30-09-2001 21:16
Hejsa.........

Jeg synes heller ikke at det ér synd, at du ride på den. Men du burde måske overveje, at finde dig en større pony, som du ville passe bedre til i størrelsen.

K.h Natasja Rigtige Piger Rider Military
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 09:23
Hej
Jeg synes ikke det er synd. Men find dig en lille hest eller 1'er pony
Hej hej fra Friser
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 10:57
Hejsa igen!
Tak for de mange svar. Det er dejligt at få lidt råd. Jeg er faktisk også ved at gå over til mine forældres store hes, som vi er ved at tilride, men det er dejligt, at jeg stadig kan ride på min pony også.
Endnu engang tak for alle de svar I har sendt.
Hilsen Julla
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  01-10-2001 16:07
Hej!!

Jeg syntes måske at du er lidt for stor!! Men hvis din pony kan bære dig, så er det vel iorden!!
Jeg er selv 170 cm. jeg rider på en der er 172 cm. Den er måske lidt for stor, men alle siger også at så lange ben som jeg har, der er det sgu´snart hesten der er for lille!!!!!
men jeg elsker at ride stor hest, jeg har redet på mange forskellige heste, og de bedste ( syntes jeg )( ikke ment som kritik til alle dem der har en mellem ) er de der små ponyer på 130 cm. og så store Dansk Varmbloder!!!

Det var min mening!!!Håber ikke at den fornærmede nogen!!

Kærlig hilzen *ZIPPEN*
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  02-10-2001 20:18

Jeg blev ved at ride de små charmetrolde til jeg kunne nå rundt om maven på dem :-0
Det er altså meget en vanesag. hvis du er ligeglad med stævner,lige som jeg selv var,og den ikke ser ud til at det er anstrengende at slæbe rundt på dig, så bliv da endeligt ved :-)
nå jeg ser lige at du spørge om du PASSER til din pony.... øh indenfor konkurrenceverdenen helt sikkert ikke... men hvis I ellers passer sammen - der er jo mange måder at passe sammen på ;-)
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  06-10-2001 17:35
hej julla.
ja du ka godt ride din pony jeg har en ven der har en pony hun har haft lige siden hun var 9 og er nu 15, hun er alt for stor til den men rider den stadig og den synes det er sjovt, så, jeg synes at så længe ponyen synes det er sjovt så rid du bare løs(tænk på ponyen bliver du for"tung" så lad hellere vær).det der med at springe så længe ponyen bære dig(ik fordi jeg tror du er tyk selv er jeg 165 og vejer 50kg)og synes det er sjot så hop du over stok og sten:) det der med vægt det er ik noget du skal spekulerer over man er som gud har skabt en:)

kys og kyllingekrsm fra
kirstine
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  09-10-2001 07:28
Hej !

Måske er du lidt for stor, men på den anden side....dem der rider islandske heste, ser da også ud til at være høje personer.
I for sig tror jeg ikke det gør noget, det kommer an på hvordan din opstigning er. Er den bumpet, altså du bumper i sadel ved uheld, ja så bør du nok overveje noget større.
Lotte.
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  22-10-2001 16:47
jeg synes ikke det er syndt jeg er en pige på 16 år jeg er 156 høj og kraftig af bygning jeg har en lille pony hingst på 120 og ham er jeg ved at tilridde! og jeg rider også sjætlænder hvis de ikke synes om det skal man nok mærke det! hilsen stina! husk alle heste / ponyer kan bære sin egen vægt!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider