Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Jakob DH og andre
Forfatter: 
Dato:  16-09-2001 09:26
1st: Må jeg sige at når nogen betror mig deres hest for træning så er det kun den person som jeg vil raportere til, og i alle tilfælde ingen information går igennem den åbne net.

2nden: De fleste heste der kommer hertil har haft et eller andet psychisk, fysisk, eller mental problem, og indtil dette kan fjernes ved at få hesten til at forstå at der ikke er nogen fare med at stole på mennesket kan man ikke starte et ordentlig træning, fordi det kunne eventuelt blive et fremtidige problem.

3die: Jeg giver aldrig mine heste nogen form for narkotika om naturlig eller ej. Dette er ikke en måde at overkomme et problem på. Det er kun en måde at forcere sigselv på en hest som ikke forstår hvorfor den bliver udsat for det, hvad det så end måtte være.

4de: Når ejeren af en hest som er i træning her beder mig om et fyldestgørende rapport så for de den og det er dem frit at bringe det på nettet, men jeg kan ikke det er at ødelægge det tillid der mellem ejer og træner.

5te: Om jeg er bedre end et andet træner det er kun noget som resultatet kan afgøre og muligheden for bedømmelse ligger kun hos heste ejeren, og bestemt ikke hos mig.

MVH Ariel
0
0
Svar på denne tråd

Re: Jakob DH og andre
Forfatter: 
Dato:  19-09-2001 12:34
hej godt brev
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-09-2001 08:03
Hej Ariel

Så så ... Jakob DH spurgte bare hvordan det gik, eftersom Maj-britt havde sagt, at det kunne han gøre hvis han ville vide mere...
Der har ikke været noget angreb på dig og din træningsmetoder.

Hilsen og god morgen
Lillemyr
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-09-2001 12:21
Mit svar var aldeles korrekt og ikke et forsvar for mine metoder, eller andet, det var det eneste jeg kunne svare og det efter at have talt med Maj-Britt. mvh Ariel
0
0
Svar på denne tråd

Forfatter: 
Dato:  20-09-2001 12:52
Hej!
Som Ariel ganske rigtigt skriver, så spurgte han mig om, hvad han dog skulle svare :-) Jeg sagde, at han måtte svare præcis, som han havde lyst!
Men jeg vil dog sige, at jeg finder hans svar ganske korrekt, idet han naturligvis ville have svært ved at bevare sin troværdighed og tillid fra brugerne, hvis han ublut diskuterede sine kunder her på HN eller andre fora *gg*!
Men jeg ser nu på ingen måde hans indlæg som et forsvar for nogle metoder; kun som en forklaring på det tidligere stillede spørgsmål i en tidligere tråd!
Mvh. May-Britt.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider