Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

træningsprogrammer...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 09:04

hejsa. jeg søger træningsprogrammer, fra de helt små klasser til de helt store... jeg kan nemt ride det hele (næsten), men vil så frygtelig gerne ha en slags ekstra træning for mig selv, ved at kunne gennemgå alle programmerne fra start af... så jeg får det hele med, og så kommer min hest også langsomt ind i det hele, så jeg ikke kommer til at springe for meget rundt i træningen..

og hvis i tænker at nu når jeg kan, så har jeg nok gået på rideskole og lært det, men nej, det er "selv-lært" jeg har været på rideskole, men der lærte jeg ikke programmer...

og jeg vil så gerne vide hvad der forlanges i de forskellige klasser..

håber i forstår hvad jeg mener, evt. om i kan henvise til et sted på nettet hvor man kan finde sådanne programmer..

Naja :-D
Jydske heste er nr.1

tilridning/undervisning tilbydes.link

www.123hjemmeside.dk/ncz-design/
0
0
Svar på denne tråd

På DRF's hjemmeside..
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 09:54

... kan du kigge på kritikker til de forskellige klasser. Øverst på hver kritik står både formål og krav.

Med hensyn til træningsprogram - tjah, det er jo blandt andet det, vi har vores undervisere til.

Hilsen Sif

Det er sjovt at tage fjordheste alvorligt

Skal du med på
bedømmelseskursus?

0
0
Svar på denne tråd

øhhh...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 10:33

Jeg må indrømme, at det undrer mig noget, at en person, som tilbyder undervisning og tilridning ikke har styr på hvor i hestens uddannelse man introducerer de forskellige ting...

At man ikke kan alle programmer udenad fra den ene ende af skalaen til den anden, er jo meget naturligt, men at man ikke har fornemmelsen af hvad hesten skal kunne på et bestemt niveau, når man endda tilbyder sin viden til andre, det synes jeg er besynderligt...

Tilgiv mig, hvis jeg har misforstået indlægget...

0
0
Svar på denne tråd

helt iorden...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 12:27

det er helt iorden... jeg kan også det meste, jeg vil bare gerne ha helt styr på det, så jeg netop lære det helt rigtig... jeg kan også alle de små klasse op til middel, men vil bare gerne ha et udkast af hvordan sådanne programmer kan se ud... så jeg endnu bedre kan lære det fra mig også, jeg ved skam godt hvordan man rider dressur... og til den undervisning jeg rider, der tilbyder jeg ikke at de kan ride de forskellige klasser op, og heller ikke noget med at de kan blive klar til stævner, jeg kan bare lære dem hvordan man ride dressur...

til sif mange tak...

Jydske heste er nr.1

0
0
Svar på denne tråd

til sif...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 12:36

til sif... jeg kan ikke åbne programmerne, jeg kan kun gemme dem og når jeg så gør det, ja så vil den heller ikke åbne dem bagefter...

lidt træls...

Jydske heste er nr.1

0
0
Svar på denne tråd

Kritikkerne ligger...
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 13:44

... som pdf-filer. Du skal have Acrobat Reader på din PC for at kunne læse dem.

Hvis du ikke har det, så kan du ganske gratis downloade det her: www.adobe.dk.

Hilsen Sif

Skal du med på
bedømmelseskursus?

0
0
Svar på denne tråd

Nååårrrhhh
Forfatter: 
Dato:  07-01-2006 19:43

Naja: ok, så er jeg mere rolig!

0
0
Svar på denne tråd

he he...
Forfatter: 
Dato:  08-01-2006 08:31

det var det jeg tænkte stinedocor, jeg er bare nogen gange ikke helt så god til at formulerer mig, og så misforstår folk mig... det er nogen gange lidt svært at skrive ned hvad det egentlig er man mener... og selv om man prøver at forklare på bedste vis, ja så bliver det noget forvirret noget indimellem...

men helt iorden...

til sif... tak...

Jydske heste er nr.1

0
0
Svar på denne tråd

Hmmm
Forfatter: 
Dato:  13-01-2006 18:22

Kan det passe at der ikke er Travprogrammet derinde under kritikker???

Medlem af FSSH
Folk med Selektivt Syn og Hørelse - sammen er vi uimodtagelige!!

Har part på dejlige Barcardi Breezer....

0
0
Svar på denne tråd

Ja, det kan godt passe
Forfatter: 
Dato:  14-01-2006 08:48

Travprogrammer er ikke DRF's programmer, men nogle hjemmestrikkede, de enkelte klubber laver for at tilgodese de elever (eller heste), der gerne vil starte stævner lidt før end de egentlig burde :)

Hilsen Sif

Skal du med på
bedømmelseskursus?

0
0
Svar på denne tråd

Travprogram
Forfatter: 
Dato:  05-02-2006 21:22

Hej Sif

Ja - og det er en rigtig god måde at få alle med!

Jeg er snart 35 år og har netop i dag for første gang stillet op i et travprogram dog uden for konkurrence! OG DET VAR SÅ FEDT!

Men det lyder lidt som om at du har styr på det... Så jeg vil høre díg om du kender et sted hvor jeg kan læse lidt om pointene? Jeg fik en karakter der hedder 6/12 og hvad betyder det? Ellers fik jeg 6 taller og 7 taller ... og til sidst et godt stabilt program - så det gik godt!

Glæder mig til at høre fra dig

Mvh

Katja

0
0
Svar på denne tråd

thokat
Forfatter: 
Dato:  08-02-2006 22:24
6/12 . har det evt. stået ud fra hestens gangarter?? eller spændstighed? 6/12 er fordi at karakteren er 6, men skal ganges med 2 (stor der ude i siden)?
0
0
Svar på denne tråd

Karakter...
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 08:19

Hej Smiley

Du har ret - der står et 2 tal lige før karakteren - hvorfor gør man det? Så ganger man med 2 også får man 12 - jeg kan ikke helt forstå logikken? Men det er måske fordi det netop er opstilling - gangart - lydighed og nogle flere kritikker som går på hele programmet!?...

Men sjovt var det...

Og tak for svar...

Katja

0
0
Svar på denne tråd

der ganges med 2 eller 3
Forfatter: 
Dato:  09-02-2006 09:39
Dette gøres fordi der LÆGGES vægt på at disse ting er korrekte. Du får altså bonus for at sidde korrekt, indvirke korrekt og at hesten bruger sig korrekt. Derfor.
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider