Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Træning

Opdatering
Forfatter: 
Dato:  10-12-2005 17:25

Hej alle.

Nu har jeg fået et par opfordringer på beskeden om at opdatere mit problem med en hest der ikke ville læsses.

Jeg havde kontaktet Torben Andersen for en lille måned siden og gik et par uger mens jeg ventede på at andre fra Jylland ville være med til at få ham herover. Dagen blev så i dag. Det skal lige siges at onsdag gik krikken ud på folden og lavede en kodeledsforvridning, så fredag gik med at overveje om jeg skulle ringe og aflyse. Heldigvis så det allerede bedre ud i går aftes, så Torben og jeg blev enige om at fortsætte.

Han kom i dag kl ca 13.30 og gik igang, og for at gøre en lang historie kort - hesten kom ind i traileren og vi fik lukket bagbommen, som har været det store problem. Min lille musse ville nemlig gerne ind i traileren, men hun havde ikke den store lyst til at blive derinde. Så alt i alt en god dag - glæder mig til hesten bliver helt rengående og skal med til undervisning i Thisted for første gang.

MVH

Alice.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider