|
|
| Anpart. |
| Forfatter:  |
Freja *Klokkeblomst* |
| Dato:  |
06-05-2007 12:18 |
|
Hej. Er der nogle her inde der har erfaring med at have en anpart i en Travhest? Hvordan forgår det? Og er der nogle steder i vil anbefale at have en anpart frem for ander? Det skal helst være på sjælland. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anpart |
Kisser |
06-05-2007 12:29 |
|
Det er forskelligt hvordan det foregår. Hestene uddeles i anparter på 10, 20 eller 30 måske flere anparter. Nogen anparter betales med et fast beløb hver måned mens andre giver et beløb en gang for alle. Der er ikke nogen jeg kan anbefale frem for andre, men det er måske en ide og besøge en travbane og forhøre sig om der evt. er nogen der ved hvor man kan købe sig en anpart. Kisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Kisser. |
Freja *Klokkeblomst* |
06-05-2007 12:42 |
|
Ok. Har pt. fundet tre træner/stalde der har nogle. Flemming Larsen Thomas Fischer og Team Simoni  EkstraBladet har vist også en, men der er 200 anparter, hvad jeg nok syntes er temmelig mange. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej Freja |
Kisser |
06-05-2007 18:45 |
|
Har sendt dig en privat mail. Kisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
MetteSamson ♥Samson♥ |
06-05-2007 19:15 |
|
Jeg kan kun anbefale Flemming Larsen.  Se evt på hans hjemmeside www.flemming-larsen.dk Eller ring og tag en snak med ham, han er rigtig flink. Hans heste opdeles i 20 anparter, á 400 kr om måneden. Knus Mette
Samson var den flyvende Fjordhest
*Sov sødt skat*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Kisser. |
Freja *Klokkeblomst* |
06-05-2007 21:36 |
|
Har desværre ikke fået mailen. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Mette. |
Freja *Klokkeblomst* |
06-05-2007 21:37 |
|
Mange tak. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Freja *Klokkeblomst* |
06-05-2007 21:39 |
|
Er der nogle af jer, der selv har haft en anpart? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Enjoy dr 2 |
Ivory26 ♥JoeJoeStar♥ |
07-05-2007 11:11 |
|
Vi havde flere anparter i Enjoy DR 2- men der var aldrig noget overskud... Jeg synes Simoni har nogle rigtig fine heste og afkom- så ham kan jeg helt sikkert råde dig til, at købe ved. Jeg overvejer selv, at købe en anpart i år- bare på hyggens skyld!
**Stutteri Birkedal** Hest, du er i sandheden et væsen uden lige. For du flyver uden vinger, og erobrer uden at bruge sværd. Heste malerier sælges Skal du have malet din hest? kig ind!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Freja |
Kisser |
07-05-2007 11:34 |
|
Har sendt en mail til dig igen på den mail adresse du har på din præsentation. Kisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stutteri Birkedal. |
Freja *Klokkeblomst* |
07-05-2007 14:01 |
|
Ok. Mange tak. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Kisser. |
Freja *Klokkeblomst* |
07-05-2007 14:03 |
|
Får desværre ikke dine mails. Ved ikke hvorfor. Men kan du ikke skrive over beskedcentret her inde i stedet for.  Har tjekket mailadressen og den virker. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej Freja |
Kisser |
07-05-2007 14:45 |
|
Underligt det ikke virker. Hvorfor jeg skrev privat var at jeg ikke ville fremhæve nogen fremfor andre i det offentlige forum. Men da der er andre der gør det vil jeg bare sige, at jeg foretrækker helt sikkert Jens Simoni, han er yderst professionel.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Kisser. |
Freja *Klokkeblomst* |
07-05-2007 17:43 |
|
Ok. Ja det er underligt mailen ikke fungere. De må have nogle problemere med severen hos jubbi eller ligne. Nå pyt. Men jeg kan se at der også er en anden der også siger Simoni og det var også dem jeg faldt mest for. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Anpartshest(e) |
staldhestely |
08-05-2007 00:02 |
|
Lidt erfaring har jeg selv om det er ret nyt. Team Friis (skive) har startet et anpartsprojekt og det er vi gået med i. Målet var 16 anparter og tilmeldningsfristen var 1/3- 2007, der var ret stor interesse for projektet så vi endte på 26 anparter. Anpartsstalden har fået navnet STALD 007, og Miss Simoni er indkøbt til stalden, pga den store tilgang er der blevet lejet en hest mere, Kamia Salløv. Hver anpart kostede 2500 kr i indskud og derefter 1000 kr i kvartalet. Vi er udelukkende gået med i det pga det sociale, om det kommer til at give penge på sigt, ja det vil kun tiden vise, men man har da lov at håbe  Miss Simoni bliver trænet mod prøveløb og det ser lovende ud. Kamia Salløv startede første gang for STALD 007 den 27/4 i århus, det blev til er flot 2. plads.  24 af 26 anparter var mødt op og vi havde en kanon hyggelig aften hvor vi gjorde hvad vi kunne for at overdøve speaker Vagn  5/5 var hun ude igen på hjemmebane, det blev til en fin 5. plads  Du kan evt. gå ind at læse på Team Friis's hjemmeside der er vedtægterne for projektet, så kan du se hvad der er taget højde for. Jeg tror det er ret vigtigt at næsten alt er skåret ud i pap, så der ikke opstår uenigheder hen ad vejen. Held og lykke i din søgen.. Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Helen. |
Freja *Klokkeblomst* |
08-05-2007 08:07 |
|
Ok. Mange tak. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nicol Kidman. |
Freja *Klokkeblomst* |
09-05-2007 13:47 |
|
Er der ingen der har lyst til at give sin mening om, Thomas Fishers anparthest, Nicol Kidman? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan |
staldhestely |
09-05-2007 14:10 |
|
godt give min personlige mening, dermed ikke sagt at den er rigtig  Jeg syntes 1. septemper 2009 er alt for kort løbetid. Det er svært at se udfra linket, om der er taget højde for sygdom hos hesten eller andre uforudsete udgifter, er det dækket af de 600 kr om måneden? Hvilke planer er der med hesten efter sep. 2009 ? Jeg syntes der er mange ubesvarede spørgsmål, udfra linker, ved ikke om du har set nogle vedtægter af en eller anden art. Hesten ser helt sikkert godt ud, og projektet er sikkert også fint, men der er for få oplysninger i det jeg kan læse, til at jeg ville binde mig. Hilsen Helen.
HUSK IGÅR DRØM OM IMORGEN LEV IDAG.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hej Enemaerket * Mic* |
Freja *Klokkeblomst* |
12-05-2007 08:02 |
|
Mange tak. Venter på svar fra Flemming Larsen og så må vi se. Er meget spændt på det. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lanzo Devil |
MetteSamson ♥Samson♥ |
14-05-2007 15:24 |
|
Freja: Jeg kan godt love dig for at Lanzo Devil er en helt fantastisk sød og gude gude gude smuk hest... Jeg er bare så solgt i ham  Der er så vidt jeg ved ledige anparter både i Lanzo og Maggiduddi... Men Lanzo Devil Bliv min! Knus Mette Ps. Godt link Mickey, havde slet ikke set det 
*Sov sødt skat*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Mette. |
Freja *Klokkeblomst* |
14-05-2007 16:31 |
|
Ok. Mange tak. Har der ud over også kig på denne hoppe. 2-årige Nouveaux De Vie.  www.staldmarquisen.dk/til_salg.htm Hvad syntes i? Kunne evt. godt finde på at have en anpart i begge heste. Men hvem syntes i lyder bedst, hvis det kun skal være den ene? 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Freja |
Kisser |
15-05-2007 14:57 |
|
Jeg synes helt sikkert du skal tage en anpart i Nouveaux de Vie. den har fremtiden foran sig og har en rigtig god afstamning. Lanzo Devil har jeg set starte den synes jeg ikke er noget at skrive om. Kisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kidman |
Ulla Østergaard |
15-05-2007 19:18 |
|
Hejsa. Jeg vil da gerne kommentere nichol Kidman. Hun er en flot hest udfra hvad jeg kan se på billedet på Thomas´ hjemmeside. Hendes far var selv en god hest men man ved jo ikke endnu hvad hans afkom kan. De er jo ikke så gamle endnu. Jeg vil give Helen ret i at der er for mange ubesvaret spørgsmål angående projektet. Især økonomi spørgsmål for der står jo at hesten bliver solgt i min 10 - max 15 anparter af 600 kr pr mnd. alle der selv har haft travhest ved at det ikke behøver at være nok og hvad gør man så. Er du interesseret i projektet så ring til thomas.. Jeg kender Friis-folkene og de er 100% reelle så dem anbefaler jeg...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gfghfghghfg |
Enemaerket ♥Mic♥ |
15-05-2007 23:54 |
|
Jeg synes det ville være en god ide at forhøre sig hos dem som har dem. og få nogle løbsresultater og høre hvordan den går og om eventuelle skader, hvor der måske kan være noget risiko. Det jo ikke altid en hest dur til noget , bare på grundlag af dens afstamning. Det er mange ting der spiller ind.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456789 |
Freja *Klokkeblomst* |
16-05-2007 01:54 |
|
Ja nu ville jeg jo lige høre nogle anders meninger først, inde jeg evt. ligger vejen forbi 1-5 stalde.  Ved godt det ikke er risikofrit Mic. Nu er Nouveaux De Vie jo helt grøn, så der er jo ikke rigtig nogle ingen løbsresultater endnu og det er selvfølig et sats, men også det spændene. Hun skal muligvis gå et rutineløb på lørdag, hvis der er tilmeldinger nok og ellers satser de på hun skal ud og starte sin første rigtige start inde alt for længe. Planen er at hun skal starte alle de store årgangsløb, hvis alt går vel og sandsynligvis også nogle løb i Sverige.  Nicol Kidman og Lanzo Devil, har jeg sat lidt i baggrunden ind til vidre. Men inde jeg gør noget, skal jeg selvfølig ha alle detaljer. For ja hvad med skade/sygedom. Er det dækket. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det blev. |
Freja *Klokkeblomst* |
19-05-2007 17:56 |
|
Ja det blev så til to anparter i den spændene 2-års hoppe Nouveaux De Vie.  Hun gik et fint rutineløb idag på tros af regnen og at hun næsten ikke har været kørt med en rigtig sulky. Hun skal nu gå et rutineløb mere, så de er helt sikkre på at hun er klar til babyløbene. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lanzo Devil |
MetteSamson ♥Samson♥ |
19-05-2007 22:07 |
|
Tillykke med det  Men jeg ville nu stadig gerne eje Lanzo Devil hehe. Han er bare mums. Knus Mette
*Sov sødt skat*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Mette. |
Freja *Klokkeblomst* |
25-05-2007 08:56 |
|
Tak.  Ja Lanzo Devil så ud til at være en rigtig lækker hest, men lyder ikke så interesant mere, i løbssammenhæng. Han skulle jo gerne ud og løve nogle støre løb og det tror jeg ikke helt på at han kommer. Han er jo 4år.  Nouveaux De Vie, ser godt nok også lækker ud og hun skal starte i en del store løb på lunden, hvis alt går vel, samt nogle i sverige. Hun har nok mere alderen med sig også. Samt afstamningen. Men det bliver spændene. Hun skal nok starte i Lunden d. 3. juni. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tillykke |
Kisser |
25-05-2007 13:28 |
|
Tillykke med valget af anpartshest. Jeg er helt sikker på du har gjort det rigtige. held og lykke fremover. mvh Kisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Kisser. |
Freja *Klokkeblomst* |
13-06-2007 17:56 |
|
Mange tak. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Freja |
Kisser |
14-07-2007 10:54 |
|
Så Noveaux de Vie i præmieløb på Lunden i går, det var godt nok en lækker hest. Sikke en gang den har og hvor så den lækker ud da Henrik Thomsen slap den efter mål. Den tegner meget lovende, godt du valgte den. mvh Kisser
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hej Kisser. |
Freja *Klokkeblomst* |
15-07-2007 10:30 |
|
Ja det bliver spændene at følge hende. Dejlig hest.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har du stadig anpart i Nouveaux De Vie? |
MetteSamson ♥Magic♥ |
24-11-2009 15:45 |
|
Hej Freja  Har du stadig anpart i Nouveaux De Vie? Af ren nysgerighed - tænker på dig hver gang jeg ser hende starte Hun virker en smule ilter, men hun kan jo sagtens, synes bestemt at Steffen kører hende fint mange gange.  Heldigt for dig at du ikke købe anpart i Lanzo Devil eller Maggeduddi, de er jo ikke blevet til en pind  Jeg er iøvrigt også stoppet med, at anbefale Flemming Larsen mere som god træner...(har sk* skiftet mening - helt ind til knoglemarven)... Så dejligt at du valgte rigtig allerede dengang!
Knus fra Mette *Med Magic One*
Vil du ha' fart og fest - Så er en Travhest bedst!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|
|
|