Var der nogen af jer, der så løb fra Lunden i søndags?
Hvad pokker skete der lige med vognen på den svenske hest, der løb løbsk under opvarmningen?
Vi troede først, at hjulet "bare" var faldet af, men da de viste den i nærbillede igen, så det ud som om hele den ene side af vognen manglede (hele hjulgaflen). Kan det passe?
Jeg kan ikke finde nogen billeder på nettet, der bekræfter vores observationer.
Jeg synes også hende kusken lød noget rystet over det, der var sket, eftersom det var en helt ny vogn.
Hvis det er tilfældet - at hele gaflen er knækket af - så er det bare en af de ting, der simpelthen ikke MÅ ske!
Nu skete det "heldigvis" under opvarmning, men tænk hvis det var sket midt i et løb - hun kunne ha' lagt hele feltet ned. Uha, for en tanke... 
Heldigvis så det ud til, at både hest og kusk slap fra uheldet uden nævneværdige skader, og det er jo det vigtigste. 
Men jeg synes måske nok dommerne var meget hurtige til at slette den - SÅ løbsk var den altså heller ikke.
Skal dyrlægen normalt ikke se hesten, før der bliver taget stilling til, om den må starte eller ej? Medmindre den altså har været decideret styrtet, og nede og ligge - så mener jeg helt sikkert, den ikke må starte.
Hilsen
Annelise