Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

Kørestævne
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 11:37
Hej alle

Hvis i ikke ved hvad i skal lave i weekende, er der åbent kørestævne på Kærsgård, Ruggårdsvej, Brenderup.
Fredag: Dressur start kl. 8.00
Lørdag: Marathon start kl. 8.00
Søndag: Toppekørsel start kl. 11.00

Kom og få en god oplevelse.

Anette
Shetlændere er bare de bedste
0
0
Svar på denne tråd

Hej Anette
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 11:52
Jeg tror at vores tur til Kærsgård er ved at gå i vasken! Mogens er kaldt på arbejde, og hvis han ikke finder en "god undskyldning", så bliver der ikke nogen Fyns-tur for os.

Bare lige så du ved det, hvis vi ikke dukker op!

Hilsen Sif/Annette

0
0
Svar på denne tråd

Ærgeligt
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 11:58
Du kan da bare komme selv......

Anette
0
0
Svar på denne tråd

Ja det kunne jeg godt....
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 12:47
... spørgsmålet er så bare, om jeg kan finde Fyn selv ;-D - ej, det er en lang tur alene (med mindre jeg støver en flot fyr op, der vil underholde mig *fnis*)

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

Fyn det
Forfatter: 
Dato:  29-06-2005 15:00
er bare ligeud og så lidt til venstre. Ja find du sådan en og tag med, men han skal se godt ud....

Anette
0
0
Svar på denne tråd

Kærsgaard
Forfatter: 
Dato:  04-07-2005 22:38
Hey.. Kom I så til vores stævne på Kærsgaard?? Kan høre at I kender en del til køresporten, men hvem er I?? 8-) Håber I havde et godt stævne! Hilsen Stine
0
0
Svar på denne tråd

Hej Arndal
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 08:44
Nej, min mand og jeg kom ikke afsted - han var på job fra 5-13 (og så trængte han til en lur) og jeg syntes det var for lang en tur at køre alene.

Men Anette var med. Jeg har luret på resultaterne og kan se at hun blev nr. 2 i sin klasse - godt gået Anette, og kom lige så lige og fortæl alle de slibrige nyheder!!!

Hvem er vi - tjah, Anette må svare for sig selv. Min mand og jeg kører for MKS - og Mogens begyndte at køre åbne stævner sidste år. Jeg kører mest for min egen fornøjelses skyld, og til fjordhestestævnerne, men jeg har et par gange været med til træningsstævner.

Og vi kører fjordheste. Min mand kører 2-spand, og jeg kører efterhånden kun 1-spand.

Hilsen Sif

0
0
Svar på denne tråd

Hej Arndal og Sif
Forfatter: 
Dato:  05-07-2005 09:04
Ja jeg var til kørestævne på Kærsgård. Tak SIF. Det var et perfekt stævne, endelig et stævne på Kærsgård med godt vejr. Ærgeligt at i ikke kunne komme. Jeg var ovenud glad for at blive nr. 2, der var jo nogle walesponyer med, og de kan altså løbe lidt hurtigere en min små. Jeg mangler lidt i dressuren, men det kommer vel, med al den træning.

Arndal:
Som du kan se på min præs. har jeg 2 shetlændere på ca 105 i stang. En rigtig god størrelse til kørsel. Jeg har været med i sporten i snart 20 år, men dette er kun min 3. sæson som kusk. Det var min far som i sin tid startede, men for 4 år siden kom han ud for en ulykke med hestene. Nu er han næsten ovenpå igen, lidt handicappet, men kan da køre igen. Han har købt 2 1ér ponyer, som han vil køre med i nogle år, og så er det meningen, at jeg skal overtage dem.

Hilsen Anette
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider