Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

SOAP WATCHER
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 11:38

HVEM KENDER TIL SOAP WATCHER.

ALT IFO HAR INTRESSE.

:O)

0
0
Svar på denne tråd

Info om S.W.
Forfatter: 
Dato:  24-01-2007 21:49
0
0
Svar på denne tråd

Soap Watcher
Forfatter: 
Dato:  25-01-2007 08:53

shetan: tak for info :0)

Jeg har bemærket at MANGE kender til Soap, når jeg nævner navnet.

og jeg har læst om ham på nettet, men det kunne jo være at der var nogle som havde, set ham, redet ham, passet ham eller viste noget om ham,var han sød, vild, dum, ond mm udover hvad der står på galop siderne !

mvh en som ejer denne hest !!!

0
0
Svar på denne tråd

Soap Watcher
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 09:29

Kan se at Soap Watcher er blevet solgt i GB for 23.000 gns d 16 okt 2002.

Solgt igen d 30 okt 2003 for 1,800 gns. (1 gns = ca 12 dkkr)

Du skal nok have fat i de tidligere ejere/trænere.

Prøv Ulla Frydensberg (Henv Aalborg Væddeløbsbane) eller Lennert Reuterskiöld JR i Sverige(Henv Dansk galop).

Ellers kan du prøve Yeomanstown Lodge stud i Irland, hvor Soap Watcher er opdrættet. De har nok alle oplysninger/billeder om evt familie til Soap Watcher.

Ydeligere oplysninger og evt billeder finder du på www.atg.se eller www.racingpost.com.uk

God dag

0
0
Svar på denne tråd

nysgerrrig
Forfatter: 
Dato:  26-01-2007 12:08
Det er da noget af en net sum, den hest har kostet, er den kasseret fra banen???eller hvad skal du bruge den til?Har du ikke et billed? Hvad mon du selv har givet for den...?VH 007

007
0
0
Svar på denne tråd

SOAP WATCHER
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 09:02

Han er blevet fravalgt, som galophest pga han ikke var stabil nok, dvs at han ofte var beder til træning end når det virkligt gjalt. og den forrie ejer havde udset sig en ny unghest og derfor skulle reducere bestanden, og så var det ham der blev solgt. det er denne historie jeg har fået at vide !!! men om der er en anden ved jeg ikke.

Grunden til at jeg er ejer, var at jeg kiggede efter en ny hest. ønskede en der var nem, trafiksikker og ikke for stor. så møde jeg Soap, han var kun 5 og 164 cm (lidt for ung, lidt for stor) men da jeg sad i saddlen, var jeg solgt SUK! ham måtte jeg eje, så sådan blev jeg Soap Watchers ejer. pt har han stået et par md for han gik i vækst, (almindeligt for en elitehest, som tages ud af træning. Har jeg fået fortalt) men til marts påbegynder jeg genoptræning, og jeg håber at vores fremtid sammen skal bruges turridning,langdistance, og så vil jeg se om vi kan lære (hvis jeg tør) at springning. Men kun på hyggeplan.

0
0
Svar på denne tråd

go fornøjelse
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 16:54

Så må du have held og lykke med din nye hest:-)Købte selv en travhest for lidt over et år siden, 9 år gammel, kasseret pga galop. Det bedste, jeg nogensinde har gjort.Var lidt ked af hende i starten, hun var meget nervøs og tonsede rundt i ridehuset( i trav), men på tur gik det godt. Efter ca. et halvt år fik jeg hende i galop, og nu laver hun ikke andet...

På tur har hun et energisk skridt, så vi kommer godt fremad, galoppen er særdeles hurtig, så er det med at holde på hat og briller!jeg er begyndt at springe, det er hun fuldstændig tosset med, desværre tør jeg kun springe små sping, fordi jeg er pivet...

Hun står sammen med lutter dressurheste, men jeg ville ikke bytte med en eneste- hendes temperament passer nemlig lige til mit!

Hilsen en glad hestejer

PS : hvad betyder"beder til træning?"

007
0
0
Svar på denne tråd

Soap Watcher
Forfatter: 
Dato:  29-01-2007 23:08

Hejsa

Jeg er den rytter, der har redet de sidste fire løb på Soap.

Jeg kan fortælle, at han var meget nervøs og stresset til løb og deraf de meget uens præstationer. Jeg har også redet ham i træning og der var han altid meget fin. Så du kan være ganske rolig. Han er en rigtig lækker hest, som du nok skal få stor fornøjelse af. Han har trængt til at komme hen et sted, hvor det er ham, der er i centrum. Og en person han kan knytte sig til, som han ikke skal dele med andre...

Håber du får megen fornøjelse af ham. :-)

0
0
Svar på denne tråd

soap watcher
Forfatter: 
Dato:  02-02-2007 10:40

Hej lortalf:

tak for oplysningen, jeg havde godt bemærket soap`s "atypiske" adfær, dvs han havde ingen fornemmelse for vore 2 ( nu en) anden heste på fold, så det ende med et par knubs i starten, for han fortod ikke at han skulle holde sig på afstand. men det har han lært og kan sig fra nu.

jeg kontaktede hans forrie ejer (som løbshest) og hun fortalte at han aldrig havde været på fold med andre.Hvilket jeg ikke viste.

Da jeg ikke kender til galophestes opdragelse, kunne jeg godt tænke mig at vide om bliver de longeret (for det er ikke hans stærke side), bliver de reglmessigt rønkenfotograferet.

Jeg kunne meget godt tænke mig at tale med dig, for spørgsmålene er mange, og jeg vile godt gøre det beste for ham, men der er nok meget jeg ikke ved om en galophest`s fortid

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider