Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

skal jeg ...???
Forfatter: 
Dato:  11-10-2006 08:55

Jeg er en pige på 31 år som lenge har hatt en drøm om at starte et avels/unghest center.Nå har jeg truffet noen som har et perfekt egnet sted for udegang og ny lagede bokser.Jeg har arbejdet med hester på fulltid siden jeg gikk ud af landbrugskolen som 17 årig.Før det arbejdet jeg all min fritid i stallen.Mener selv jeg kan det meste om hest(travhest) men ved ikke om jeg tør satse på å starte et avels/unghest center.Skal jeg satse så er det på fulltid og 100%.Det skal være et sted hvor jeg tar andres hester til oppstalling med full pleje og trening.

Tenkte med f.eks unghester som er fratatt moren og fram til de skal i trening til en travtrener som 1-1 1/2 årig.De kan så gå på ude gang og få den grunnleggende trening som løfting af ben,trekkes med bli vant med seletøj og tømmekjøres.Tror i det er noe at satse på???

Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd

Er det ingen...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 09:57
som har noe råd til meg af alle de 100 som har lest dette. Bare vær ærlige jeg tåler å høre den...

Ine(novak way)
0
0
Svar på denne tråd

Skal du...
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 13:32

Jeg tror måske det er svært at få gang i en foretning. Tror måske mange folk ordner de ting selv, inden de sætter dem i træning. Mange vil nok også bare sætte dem, direkte til en træner.

Men selvfølgelig, har du modet så prøv da..

0
0
Svar på denne tråd

Følg dit hjerte
Forfatter: 
Dato:  13-10-2006 14:01

Du skal følge dit hjerte.. hvis du har modet på at prøve,og du kan mærke du brænder for det, så er det selvfølgelig det du skal gøre.. Så bare gå igang...

Mange pøj pøj hilsner Garonimo & Karina

EN rigtig hest kendes ikke på stamtavlen, men på det der er mellem ørene!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider