Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Trav, galop og kørsel

DANISH DANZ?
Forfatter: 
Dato:  24-09-2006 18:17

er der egnteligt nogen der ved hvorffor denne hoppe sluttede sin kariere?

og hvor mange føl har hun egnteligt fået? kender til det der blev solgt på aktionen i år

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Danish Danz
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 20:48

Hej Madsen

Jeg har faktisk undret mig om det samme, om hvorfor hun stoppede. Jeg red lidt hos Helle Christensen da hun var 2 års. Den havde et mærkeligt temperement, men blev helt fin til sidst.

Michelle

0
0
Svar på denne tråd

Danish Danz
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 22:39

Kender den kun af omtale, fra en jockey der tilred og red den hos Helle. Han hed Sergej og han var da meget glad for hende...

Kan forestille mig, at hun blev trukket ud af løb, efter sin 3års sæson, fordi hun ikke viste samme takter som 2års.

Hun vandt 210 575kr, som 2 års og "kun" 56 720kr som 3 års.

Tror, at den åring(efter Kateb), som du så ved auktionen er hendes første og indtil videre eneste afkom.

Hvis hun har din interesse, så står hun til salg på galopsport.dk

0
0
Svar på denne tråd

gjhjkhklkljhkl
Forfatter: 
Dato:  25-09-2006 23:10

Alice F ja hun har bestemt min interesse, da jeg gerne ville have en dame mere med temprement. til brug til military samt avl.

men det kan desvære ikke blive lige nu, da min anden fuldblod ligger på hospitalet og venter på en operation, bliver der nok ikke penge til overs lige forløbig, desvære..

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er, og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Madsen
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 15:15

Ja temperment får du bestemt hos hende!!! Sergej kæmpede med hende man han fik styr over hende.

Hvad er der galt med din egen hest???

Michelle

0
0
Svar på denne tråd

åh nej
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 16:28

- hvad er der dog sket med din smukke hoppe? har mange gange i det forløbne år beundret hende, mens jeg selv ledte efter xx til military/avl... held og lykke med hende!

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

gfgsgfdgds
Forfatter: 
Dato:  26-09-2006 18:18

min dejlige hoppe afro. (som jo også har et helt specielt og meget stort temprement)

har fået revet en pulsåre over, samt brækket griffelbenet i flere stykker, så hun blev opereret idag.

så trods at jegh ar haft hende et år nu, så har jeg stadig ikke redet hende mere end ca 20 gange...og kommer nok heller ikke til det forløbig.

så hun bliver nok probbet i fol i starten af næste år. (måske udlånes maven)

Michelle Husted ja det er det med temprementet, der bestemt frister...for jeg kan altså ikke med "kedlige" heste...der skal være et eller andet over dem, gerne en hel bunke krudt.

men nu har jeg jo også fået betegnelsen dybt sindsyg i heste køb flere gange af hr. ladegaard (min spring træner) så der er jo nok noget om det..jeg selv syntes bare de har så meget mere personlighed.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider